Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Må skifte lager i en Irvine 53 og lurer på om noen har et bra tips for å få av indre del på akselen(medbringer?). Sitter som %&#%"#....
Denne er vel bare presset på con?
Er første Irvine motoren jeg har vært borti:\
Svein Gunnar
---------------------
Sceadu evo 50
---------------------
Falcon 3D SE
---------------------
Falcon 3D
---------------------
Minifuntana 3D
---------------------
JR 9xII
---------------------
Hei
Du må nok bruke en skikkelig avdrager med låsing på hakene så de ikke sklir av proppelmedbringeren.
Jeg hadde samme problem med en eldre OS jeg har. Jeg fikk en av mekanikerene på jobben til å løsne den for med.
RS
Ronny Sundbye
Young man, was that a landing or were you shot down?
Hmm...var det jeg regnet med. Tenkte kanskje det fantes et Petter Smart triks for å få djevelskapen av på
Svein Gunnar
---------------------
Sceadu evo 50
---------------------
Falcon 3D SE
---------------------
Falcon 3D
---------------------
Minifuntana 3D
---------------------
JR 9xII
---------------------
Petter smart trikset er å legge motoren i fryseren 1 time for så å varme medbringeren med en blåselampe. I de tilfellene jeg har gjort dette har den bare sklidd av uten noe pes
Takk Christen. Da ligger motoren i fryseren så gjenstår det å se om du er dagens Petter Smart Takk for tipset!
Svein Gunnar
---------------------
Sceadu evo 50
---------------------
Falcon 3D SE
---------------------
Falcon 3D
---------------------
Minifuntana 3D
---------------------
JR 9xII
---------------------
Du må nok dele Petter Smart tittelen med Torgust her Christen. Fryse tipset alene var ikke nok. Jeg tøffa i vei til Biltema og kjøpte avdrageren torgust tipset om. Etter et døgn i fryseren og nyinnkjøpt avdrager måtte djevelskapen gi tapt. Yiippii
Svein Gunnar
---------------------
Sceadu evo 50
---------------------
Falcon 3D SE
---------------------
Falcon 3D
---------------------
Minifuntana 3D
---------------------
JR 9xII
---------------------
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment