hei fikk i dag en ny aluspinner til min os 25 i posten,denne fester man med umbrakoskrue i fremkant,det jeg lurer på er om jeg må bruke den skiva som skal stå før mutteren man fester propellen med.jeg får liksom ikkje spinneren helt mot bakdelen når jeg bruker skiva.på forhånd takk for svar
Unconfigured Ad
Collapse
aluspinner os 25
Collapse
X
-
Skjønte ikke den helt.. først kommer bakdelen på spinneren, så propell,så skive, så mutter, så spinnermutter og så til slutt spinnertuppen. Er det ikke slik ?
Gjerne kom med bilde.Runar Isaksen
risaksen@bluezone.no -
Hm, jeg ville prøvd noe annet først. Den muttern å skiva er jo det som holder propellen, i værste fall kan propellen løsne. Hvor mye er det snakk om egentlig ? er det virkelig så lite at du kan løse det med å bruke en tynnere skive,altså bare noe få millimeter? i så fall ville jeg heller slipet ned spinnermutteren for å få den lenger inn.
Bare for å få nevnt det så er det veldig ofte at umbraco skruen som fester spinneren er for lang, slik at når den skrues i bånn så er spinneren løs. Slik at man må korte ned den for å få festet spinneren skikkelig. Er du sikker på at det ikke er det som skjer til deg ? Bruk skyvelæret å mål deg fram til hvor mye klaring du har i mellom spinnermutter å spinnertupp.Runar Isaksen
risaksen@bluezone.noComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment