Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Du kommer til og få masse svar på justere dyser, tett spraybar, "vri" forgassertønna etc etc ingenting feil med det. Men jeg ville ha sjekket det føre først.
Har tanken din stått i flyet i 10 år så ville jeg tatt ut og sjekket den, Korrosjons skader på tankrør, sprø elller defekte slanger, klogget eller delvis klogget klunk av gammel fuelguffe blant annet. Uansett jeg ville ha byttet alt av fuelslanger før jeg hadde tatt flyet opp i det blå.
Når motoren har de symptomene den har så ville jeg spesielt ha sjekket nøye at trykksettingen fra potte til tank er åpen og i orden. gammel oljesuppe i potta eller trykkslangen, kan fort lage baluba.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment