Announcement

Collapse
No announcement yet.

BRA fuelpumpe? håndpumpe eller el-pumpe?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BRA fuelpumpe? håndpumpe eller el-pumpe?

    Hei!
    Noen som har tips ang meget bra el-fuel pumpe ? En som er lite tull med , har en som ble kjøpt fra N.Modellers og den er det bare tull med....

    Ellers er det rett å slett bedre med ei hånd-fuelpumpe slik som denne:

    Siden finnes ikke

    Hvordan er denne ? :

    Siden finnes ikke
    Tommy

    Futaba 14Mz 2,4GHz
    Futaba 10CG 2.4GHz

    Hirobo SDX EP/ Hirobo Turbulence 3D Nitro
    Raptor 50Titan SE (x3)

    Div. modell flyr.. (alt for mange)

  • #2
    Jeg sluttet å lete når jeg fant Slimline sin pumpe. Har brukt min i flere år nå, og har kun skiftet ruller inni en gang.
    - Erik -

    ------------------------------------------
    Logo 600SX + 6003D
    Logo 400SE

    Futaba 18MZ

    Comment


    • #3
      Originally posted by ehaga View Post
      Jeg sluttet å lete når jeg fant Slimline sin pumpe. Har brukt min i flere år nå, og har kun skiftet ruller inni en gang.
      fant en her
      http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXFH66

      men en ting.. passer denne på disse JERO fuelkanne ?
      Tommy

      Futaba 14Mz 2,4GHz
      Futaba 10CG 2.4GHz

      Hirobo SDX EP/ Hirobo Turbulence 3D Nitro
      Raptor 50Titan SE (x3)

      Div. modell flyr.. (alt for mange)

      Comment


      • #4
        Originally posted by Heligutten View Post
        fant en her
        http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXFH66

        men en ting.. passer denne på disse JERO fuelkanne ?
        Nei - men det er noen år siden jeg testet det. Den passer på "gallion"-kanner, eks. CoolPower, WildCat. osv.
        - Erik -

        ------------------------------------------
        Logo 600SX + 6003D
        Logo 400SE

        Futaba 18MZ

        Comment


        • #5
          Jeg vet mange kommer til å rykke til når de ser jeg skriver dette, men det er fakta!
          Jeg søkte etter det samme som deg for en tid tilbake og fikk en PM fra en trivelig kar.
          Han fortalte at han hadde kjøpt ei vindusspylerpumpe fra bilextra for litt over en hundrelapp og hatt den i mange år uten problemer.
          Jeg reiste straks avgårde og kjøpte ei pumpe... ikke rød som ghan sa, men tenkte at det var hverdt forsøket allikevel... Den døde etter få sekunder i drift.
          Jeg dro da til Bilextra og kjøpte den pumpen han anbefalte og monterte den i stedet. Den virker aldeles suveret og har pumpet en hel haug med kaner uten feilskjær eller så mye som en dråpe lekkasje.
          Altså: Bilextra selger en pumpe (beregnet for ettermontering i tilfelle den orginale bryter sammen) for rundt 100 kroner. Den skal ha rød kapsling og hvit bunn. den har to festelepper som kan mnteres mot f.eks veggen på en fieldboks. Den pumper hurtig og pumper begge veier.
          Hvis du er interessert og ikke finner den så er det bare å sende en PM så skal vi se hva vi kan få til.
          Tor Helseth
          Ålesund og Omegn Modellflyklubb

          Comment

          Working...
          X