Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Har skaffet med en 2 x 2 meter som jeg vil motorisere i løpet av vinteren. Ser at Os sin 160 er billigere en 140 men vel 100 gram tyngre. Planene er å fly Nordic programmet med den foreløpig.
Har selv en OS 160 FX i en Sundowner 150 (29%) på 205cm i vingespenn.
Denne motoren er lett å innstille riktig, er meget driftsikker i lufta og har skikkelig bunndrag overflod av krefter på hele registeret, bruker Jero eller Coolpower fuel 15/15 ,drar alt ifra 16x14 til 18x 7, bruker selv en Carbon Meyzlik 18x6 i min. Anbefales
siden d er en f3a modell du har vil jeg anbefale deg 140rx. den har bakutblås og innebygget pumpe. denne klarer 18x10 apc på 8000 rmp med 15% nitro.
MC 22s
Toplight standard
Tragi 603 custum
Hjemmestøpt f3a (Uprøvd)
Raptor 50v2. Os hyper
Seb-art katana 30
taxi 2400 on floats. roto 35vi
extreme composite Otop 3D. Os 140rx
Super Decathlon 1/3 Skala. DL 100
C-arf Superextra 3,1. 3w 150
Sammen med ei god pipe (gjerne greve, men etter min smak helst ei karbon-pipe fra www.escomposites.com) er denne motoren en nytelse i effekt og lyd. Verdt hver ei krone.
Siden ingen vil promotore noe annet så blir det nok en 140 i løpet av høsten. Pipe med mer får jeg komme tilbake til. Tenker at jeg prøver meg på Ola Fremmings sin beskrivelse av Hyde-mount og eventuelt kjøper en nesering - den er jo mye hyggeligere priset.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment