Fikk en spe 26 i posten i dag. den er utrolig lettstartet og går nydelig uten å rørt en skrue på forgasseren. Har ett 4.8v batteri jeg bruker til tenninga men opplever at den ikke går så lenge på det batteriet. plutselig begyntet den å fuske når jeg dro på gass. ladet batteriet så var den helt fin igjen. så det jeg lurer på er hvor stort batteri er det hensiktsmessig å ha til en slik. hvor mange volt og hvor mange mAh. det jeg har nå er på 4.8v og 600mAh. På tenningsanlegget står det 4.8v-18v.
Unconfigured Ad
Collapse
tenningsbatteri til spe 26 ?
Collapse
X
-
Fikk en spe 26 i posten i dag. den er utrolig lettstartet og går nydelig uten å rørt en skrue på forgasseren. Har ett 4.8v batteri jeg bruker til tenninga men opplever at den ikke går så lenge på det batteriet. plutselig begyntet den å fuske når jeg dro på gass. ladet batteriet så var den helt fin igjen. så det jeg lurer på er hvor stort batteri er det hensiktsmessig å ha til en slik. hvor mange volt og hvor mange mAh. det jeg har nå er på 4.8v og 600mAh. På tenningsanlegget står det 4.8v-18v.
Mvh OJOlav Jørgensen
Low & fast -
takk for tipset. skal kikke på de. Vekt er uansett ikke noe problem. har sat den i en seagul sea fury og må antakligvis ha litt bly i snuten tilleggComment
-
Comment
-
2SA123 2300mah pakke og evt en lite regulator. (mange kjører uten overseas)
Affa: godt tips det der skal kikke nermer på den ja.
Har foreløbig koblet på ett 2s 1800mah lipo. så nå skal jeg ut og flyComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment