Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Vurderer å kjøpe denne motoren og bruke denne i et slepefly.
Er det noen som har erfaringer med denne motoren og ønsker å dele disse med meg setter jeg pris på det. Trenger også et teknisk datablad om det er noe som er mulig å fremskaffe.
Haagen Valanes
Hadde du sjekka balanseroran før du tok av........
Vurderer å kjøpe denne motoren og bruke denne i et slepefly.
Er det noen som har erfaringer med denne motoren og ønsker å dele disse med meg setter jeg pris på det. Trenger også et teknisk datablad om det er noe som er mulig å fremskaffe.
Hei
Hva er prisen på denne komplett med potter? Jeg har en 3w 56 bokser som jeg er kjempe fornøyd med. Går og starter utrolig godt og bruker lite suppe. Flyr en c-arf extra 2,3m i ca 30 min på 7,5 dl. Har aldri hatt motorkutt på denne heller!
Hva er prisen på denne komplett med potter? Jeg har en 3w 56 bokser som jeg er kjempe fornøyd med. Går og starter utrolig godt og bruker lite suppe. Flyr en c-arf extra 2,3m i ca 30 min på 7,5 dl. Har aldri hatt motorkutt på denne heller!
Mvh OJ
Har sikla lenge etter denne motoren, men jeg synes prisen bli for høy. Komplett med potter koster denne rundt kroner 11.000 i Norge. Jeg kan sikkert få denne billigere fra utlandet, men det gjelder jo for alle motorer, også grpro 50 twin.
Forresten, hvor kjøpte du din 3w 56 bokser?
Haagen Valanes
Hadde du sjekka balanseroran før du tok av........
Har sikla lenge etter denne motoren, men jeg synes prisen bli for høy. Komplett med potter koster denne rundt kroner 11.000 i Norge. Jeg kan sikkert få denne billigere fra utlandet, men det gjelder jo for alle motorer, også grpro 50 twin.
Forresten, hvor kjøpte du din 3w 56 bokser?
Kjøpte av Geir Flesche. Fikk den noe billigere enn de oppgitte prisene. Jeg syntes også at denne motoren egentlig var altfor dyr, men etter å ha holdt motoren i hendene en stund og fått noen dagers betenkningstid så bare måtte jeg ha den. Jeg har ikke angret ett sekund på det senere!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment