Unconfigured Ad

Collapse

DZY 48 Twin

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hvala
    • Aug 2006
    • 91

DZY 48 Twin

Heisann

Vurderer å kjøpe denne motoren og bruke denne i et slepefly.

Er det noen som har erfaringer med denne motoren og ønsker å dele disse med meg setter jeg pris på det. Trenger også et teknisk datablad om det er noe som er mulig å fremskaffe.
    Haagen Valanes

Hadde du sjekka balanseroran før du tok av........
  • affa
    Administrator
    • Jul 2002
    • 5878

Har hørt litt blandet om den.

Sjekk ut GRPRO 50 twin, skal visstnok fungere knall. Jeg har ikke testa den, men den ensylindrete og deb trekker meget bra.

Comment

• Olavjoergensen
      • Jun 2005
      • 2208

Originally posted by hvala
      Heisann

Vurderer å kjøpe denne motoren og bruke denne i et slepefly.

Er det noen som har erfaringer med denne motoren og ønsker å dele disse med meg setter jeg pris på det. Trenger også et teknisk datablad om det er noe som er mulig å fremskaffe.
      Hei

Hva er prisen på denne komplett med potter? Jeg har en 3w 56 bokser som jeg er kjempe fornøyd med. Går og starter utrolig godt og bruker lite suppe. Flyr en c-arf extra 2,3m i ca 30 min på 7,5 dl. Har aldri hatt motorkutt på denne heller!

Mvh OJ
      Olav Jørgensen
      Low & fast

Comment

• hvala
        • Aug 2006
        • 91

Originally posted by affa
        Har hørt litt blandet om den.

Sjekk ut GRPRO 50 twin, skal visstnok fungere knall. Jeg har ikke testa den, men den ensylindrete og deb trekker meget bra.
        Jeg skal sjekke denne motoren nærmere, virker intressant. Se at rcpro.no levere denne til kroner 3750 komplett med potter og tenning.
        Haagen Valanes

Comment

• hvala
          • Aug 2006
          • 91

Originally posted by Olavjoergensen
          Hei

Hva er prisen på denne komplett med potter? Jeg har en 3w 56 bokser som jeg er kjempe fornøyd med. Går og starter utrolig godt og bruker lite suppe. Flyr en c-arf extra 2,3m i ca 30 min på 7,5 dl. Har aldri hatt motorkutt på denne heller!

Mvh OJ
          Har sikla lenge etter denne motoren, men jeg synes prisen bli for høy. Komplett med potter koster denne rundt kroner 11.000 i Norge. Jeg kan sikkert få denne billigere fra utlandet, men det gjelder jo for alle motorer, også grpro 50 twin.

Forresten, hvor kjøpte du din 3w 56 bokser?
          Haagen Valanes

Comment

• Olavjoergensen
            • Jun 2005
            • 2208

Originally posted by hvala
            Har sikla lenge etter denne motoren, men jeg synes prisen bli for høy. Komplett med potter koster denne rundt kroner 11.000 i Norge. Jeg kan sikkert få denne billigere fra utlandet, men det gjelder jo for alle motorer, også grpro 50 twin.

Forresten, hvor kjøpte du din 3w 56 bokser?
            Kjøpte av Geir Flesche. Fikk den noe billigere enn de oppgitte prisene. Jeg syntes også at denne motoren egentlig var altfor dyr, men etter å ha holdt motoren i hendene en stund og fått noen dagers betenkningstid så bare måtte jeg ha den. Jeg har ikke angret ett sekund på det senere!

Mvh OJ
            Olav Jørgensen
            Low & fast

Comment

Working...