Unconfigured Ad

Collapse

Aero product

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vector
    • Dec 2001
    • 34

Aero product

Har noen erfaring med dette firmaet?
    Virker litt useriøst etter hva jeg har sett på qxl...

Vector
  • Kamikasi
    • Dec 2001
    • 48

Har tre av deres modeller. en ready, en Ready med flottører og en jupiter. De har stort sett alt av deler til disse flyene om man skulle klare å ødelegge noe. Jeg har fått smådeler i posten uten å måtte betale straks, de samler opp til det blir et litt større beløp enn f.ex 62,50.
    Jeg har i allefall bare gode erfaringer med dette firmaet.

Mvh Svein Tore.

Comment

• seawind
      • Dec 2001
      • 6

Hvis det er useriøst å ha gode produkter,lave priser,hurtig og billig levering,god service (svarer på henvendelse nesten hele døgnet),kan det de holder på med og har komplett delelager til alle produktene: Ja,da er de useriøse.

Seawind

Comment

• ghytt
        • Jan 2002
        • 14

Har ikke sett eller hørt noe useriøst hverken på QXL eller andre steder for den saks skyld.Spør du meg var det på tide at det kom en leverandør som tar kundene på alvor og snakker et språk som både nybegynnere og erfarne forstår.Bare synd at de har måttet stramme inn på suverene garantibetingelser og liberale leveringsmetoder pga av noen uærlige sjeler og dårlige betalere som ødelegger for oss andre som prøver å holde vår sti ren.Topp produkter og suveren service,spør du meg.

G.Hytt fast kunde

Comment

• Speedbird
          • Oct 2001
          • 11

Har en Ready på flottører som er kjøpt fra de...
          ...litt sen levering - men av gyldig grunn -,
          en ting manglet i pakken, men den hadde jeg fått to dager etter jeg meldte fra om det,
          det var selvsagt helt kostnadsfritt...

Alt i alt, - Ganske fornøyd, og jeg vil ikke kalle de useriøse.

<font size=-1>[ Denne Beskjed ble redigert av: Speedbird den 2002-01-02 07:05 ]</font>
          http://www.upload4free.com/upload/tool.zip
          http://www.upload4free.com/upload/tool.zip

Comment

• ksandal
            Forhandler
            • Nov 2001
            • 143

Jeg har 2 fly fra dem med bare gode erfaringer. Greie priser og svært god kvalitet på det de leverer. Jeg har bare posetivt å si om dem.

mvh Kjetil Sandal
            mvh Kjetil Sandal
            www.modellfly.no
            -----------------------------------------------------------------------
            Hvis flyet ikke vil taxe selv med full motor kan det være det ligger på rygg..

Comment

• pus
              • Jan 2002
              • 29

Dette var et uvanlig tema,men vi har hatt en god del å gjøre med dette firmaet.Tidligere har vi handlet med de fleste leverandører,men oppstår det et problem så er det ikke mye hjelp å få fra noen andre.Kan nevne i fleng:Potte til gammel OS motor.Forgasser til Super Tiger.Reservedel til Irvine motor osv.Ingen av de som fører disse merkene kunne (viste interesse)hjelpe.Aero Product ordnet opp på rekordtid.De hadde faktisk det meste på lager!Nå handler alle i klubben hos de og får 10-15 % klubbrabatt på det meste.

mvh S.H.

Comment

• bj
                • Jan 2002
                • 2

Eg har gode erfaringer med Aero Product. Har kjøpt en Jupiter. God service, veldig grei å snakke med om ein har nokre spørsmål. Rask levering, og ikkje minst, reservedeler på lager. Så mine erfaringer med Aero Product er at det er eit seriøst og bra firma og handle med.

Bjarte

Comment

• morpheus
                  • Jan 2002
                  • 20

Har kjøpt to fly + etterbestilt deler etc. Produktene er bra og sevicen både bra og rask. Når det derimot blir spørsmål om garanti blir tonen en annen. Det virker som om servicen er på topp når ting skal selges, men skulle noe vise seg å ikke være så bra blir det straks kundens skyld. Det er for lettvint å si at det er noen få som har skyld i at garantivilkårene måtte endres. Det ligger nok mer i at kunder har krevd sin rett og det har ikke Aeroproduct likt og følgelig gjort det enda vanskeligere å få utløst garantiretten. En garanti som aldri kan utløses er ikke mye verdt.'

Mvh.

Morpheus

Comment

• Vingemutteren
                    • Jul 2002
                    • 2421

Har handlet ett par tre fly og endel annet utstyr der i det siste og må si meg godt fornøyd med servicen og produkta (Svært rask levering av reservedeler). Synest han har vist enestående evne og vilje til å videreutvikle og til passe produkta til dei nordiske markeda. Fikk problem under montering av ei vinge (svært så selvforskyldt, hastverk er lastverk) og fekk hjelp over telefonen med gode tips og triks med en gang! Ikke alle som gidder det. Tror nokk du er minst like trygg der som nokon annan plass, forøvrig er det i min erfaring at det som oftast er min egen feil når ting går rett vest (hastverk er lastverk og så var det dette med å lese bruksannvisninger da) .

<font size=-1>[ Denne Beskjed ble redigert av: Vingemutteren den 2002-08-31 01:18 ]</font>

<font size=-1>[ Denne Beskjed ble redigert av: Vingemutteren den 2002-08-31 01:24 ]</font>
                    Gert Hildrestrand.
                    Limets Venner.
                    Valdres Flyklubb Modell

Famous last words? Hey watch this!

Comment

• olle
                      • May 2002
                      • 708

Skjønner ikke helt hva Morpheus klager over. Finnes det andre leverandører som i det hele tatt gir noe som helst garanti på bruken av modellfly? Slik jeg forsto, og leste betingelsene, så var det her snakk om garanti innenfor visse rammer i en introduksjonsperiode. Ingen kaskoforsikring, det er noe helt annet. Selv forsikringsselskapene fraskriver seg erstatning hvis man ikke utviser nok ansvarlighet.
                      En kamerat sendte inn (noe som var et absolutt krav) en skadet Ready og fikk erstattet ødelagte deler. No problem. Men samtidig så fikk han vite at flere hadde henvendt seg om lignende, men straks det ble snakk om innsending av den skadde modellen, så ble det brått stille. Så det er sikkert riktig at noen prøvde å få seg en ekstra modell kostnadsfritt.

Comment

• Grimmy
                        • Jul 2002
                        • 73

Er ikke Aero Product det samme som
                        ARF Modellfly & RC Modeller: http://www.mamut.com/rcmodeller
                        og de har også adressen: http://no.rcmodeller.net/
                        Jeg har kjøp en god del her, de har alltid svart raskt og bra på e-mailene jeg har send de virker som veldig hyggelige folk . De sender hurtig også.....

Comment

• Niklas
                          • Sep 2003
                          • 899

Har INGENTING å utsette på han ennå, Har fått alt jeg har bestilt derifra etter et par dager.
                          Har til og med fått fuel på en søndag(fikk det levert på fergen),
                          jeg bor ikke så langt ifra ham (ca 10 min kjøring - ferge - 10 min kjøring så er jeg der).

Comment

Working...