Announcement

Collapse
No announcement yet.

CRRCPRO 50i bensinmotor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CRRCPRO 50i bensinmotor

    Noen som har en slik en?
    Eller hatt?
    få meninger

  • #2
    ingen som har noe??

    Comment


    • #3
      har en sånn i en 30% yak kjempe motor til den prisen.
      En kompis av meg flyr med samme motor i en extra og ha sier att den løsna etter 20-30 tanker og blei mye sprekere så jeg kan anbefale den motoren det eneste minuse som jeg har opplevd er tennplug heta kan skape litt støy hvis den ikke sitter ordentlig på!

      håper at dette hjalp deg,vis det er noe mer du lurer på så er det bare og spøre
      Det kommer altid ned!!

      Christian O

      phoenix rc club
      jetmodellklubben (jets of norway)
      mikronor rc team


      www.mikronor.no
      www.jetsofnorway.no
      www.phoenix-rc.org

      Comment


      • #4
        jeg har akkurat kjøpt en slik motor, har ikke fått testet den enda, men den virker som en bra motor får masse skryt på nettet, grunnen til at jeg kjøpte den er fordi jeg har lillebroren til den, den 26ccm motoren og er knall fornøyd med den
        Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
        På vei inn i Hangaren.
        Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm

        Comment


        • #5
          Jeg har også en crrcpro 50.
          Den er innkjørt etter boka og har hatt endel turer nå.
          Den har vært stabil og god med lav og fin tomgang. Fint går den også på full gass.
          Jeg fikk noe trøbbel med den for et par uker siden da den begynte å fuske og stoppe. det viste seg at kontakten mellom hall sensoren og tenningsmodulen ikke hadde god nok elektrisk forbindelse (vakkelkontakt). Pluggene satt godt fast i hverandre i plasten men kontakten innvendig var som sagt dårlig.
          etter at jeg knep over kontaktene med en tang (nødreparasjon) gikk den klokkerent igjen. I dag begynte den på nytt å fuske, men jeg tror nok at det må være rusk i forgasseren denne gangen. Den begynner å fuske etter at den er varmkjørt og reagerer ikke på fullgassnåla når jeg skrur den ut på fullt turtall. i tillegg blir den i varmeste laget.
          Jeg mener dette er en motor som er verdt pengene.
          Tor Helseth
          Ålesund og Omegn Modellflyklubb

          Comment


          • #6
            jeg har ihverfall bare hatt problemer,starter feil vei,og når den først starter riktig vei stopper den igjen med en gang..bytte tenningsanlegg men det hjalp ikke...ringte elefun og de ville se på den...bra service der..

            Comment


            • #7
              Ja jeg glemte å nevne at min starter 70% av tilfellene feil vei, men trekker jeg tomgangen helt ned slår den som oftest over og går rett vei igjen.
              Tor Helseth
              Ålesund og Omegn Modellflyklubb

              Comment


              • #8
                Hei, Dette er en knall fin motor, starter lett går rent og fint.
                20 til 30 tanker, da løsner den.. og blir enda lettere og starte.. Flyr med en så motor i en 30% Above All Extra. og med en 23/8 wess prop.
                Har opp levd at når disse motorene går feil vei, eller starter feil vei da, så er
                det på grund av at pluggen er fuktig... Spesielt hvis står med sylindern pekende mot bakken..
                Tør pluggen med papir, varm med lighter.. så den blir tørr.. skru den in.. å da skal den gå fint igjen...
                Ikke puss den med sandpapir eller smergelpapir.. Det ødelegger stiften på pluggen og den ''brenner'' opp fort..
                Ville ha bytta orginal pluggen til en NGK plugg.... De youn teng eller hva di het er dårlige.. lager støy osv...
                Men sjekk at pluggheta sitter orentlig på den.. disse lager støy hvis begynner og bevege på seg.. Hvis dette skulle skje med deg en gang, så tar du og bøyer spiralen i hetta (den som er inni gummien som trykkes ned på pluggen) Bøy denne med en tang litte grann oval, så er problemet borte...
                Håper dette kan hjelpe deg litt vidre...
                Jan-Thomas MAXFACTOR Sollie
                Viking-Smackdown.com

                Whiplash 90N YS 91SRS V-Bar5,3-Rave ENV 90 YS 91SRS V-Bar5,3-Rave Ballistic FSO V-Bar5,3
                PM Yak53 DL50 KS pipe - TWM 46% Ultimate 3W 150QS - PILOT-RC 40%Extra 260 3W 150QS

                Jerofuel
                Lynx Heli Innovations

                Comment

                Working...
                X