Unconfigured Ad

Collapse

Crrcpro GF26i deler?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cissaman
    • Feb 2008
    • 324

Crrcpro GF26i deler?

Jeg oppdaget i en sprekk i denne gullfargede "huben" som står som et avstandsstykke mellom motor og propell på Crrcproen.

Noen som hvet hvor jeg kan få tak i den her på berget? Har funnet den i USA men det tar for lang tid: ) Er jo flere butikker som selger disse men finner ingen deler noenplass??

Hjelp mottas med stor takk: )

Christer
    Last edited by cissaman; 24-03-09, 09:08.
    Bare flygreier: )
  • yak
    • Mar 2008
    • 302

trottlestore.com holder til i ålesund tror jeg

Comment

• Holger
      • Feb 2006
      • 734

Elefun har disse motorene også, og det ville forundre meg om de ikke har res.deler
      Anders Bruneberg
      Raufoss

Comment

• cissaman
        • Feb 2008
        • 324

Da har jeg sendt en forespørsel til Elefun, håper de har den på lager eller klarer å skaffe den fort: )

Takk for tips!

Comment

• cissaman
          • Feb 2008
          • 324

Fikk nå tilbakemelding ifra Elefun(de er fryktelig dyktige på raske tilbakemeldinger)

De har ikke delen på lager og hvis de skal bestillle den så tar det laaang tid trodde de.

Så..Hvis noen har tips om hvor jeg kan finne denne delen så blir jeg glad: )

Hvis private eller forhandlere leser dette og sitter på en slik så kjøper jeg den tvert: )

Christer

Comment

• cissaman
            • Feb 2008
            • 324

Har nå også sendt en forespørsel til throttlestore.com (hvor motoren er kjøpt ny)

Comment

• yak
              • Mar 2008
              • 302

deler til crrc www.kingcobra.co.uk/

Comment

• Stin
                • Jan 2007
                • 629

Denne forhandleren pleier og ha deler inne, god service og rask levering..

mvh stin
                Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
                På vei inn i Hangaren.
                Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm

Comment

• cissaman
                  • Feb 2008
                  • 324

Flott, tusen takk for hjelpen: )

Difinitivt billigst fra den engelske siden så jeg prøver det: )

Comment

• cissaman
                    • Feb 2008
                    • 324

Jeg fikk kjapp tilbakemelding fra throttlestore som skulle sjekke om de hadde delen enten ny eller fra en delemotor, fikk nå mail om at de har delen som jeg trenger så da ordner det seg, takk til dere som tipset meg.

De sa også at de venter inn et parti med diverse deler til disse motorene, det er flott og jeg mener at de som selger motorer bør ha et minimum av deler tilgjengelig.

Christer

Comment

Working...