Hei!
Jeg hadde lenge planer om å gå for elektro oppsett i mitt nye fly(som enda ikke er kjøpt)
men har nå vendt om og vil ha glow med tanke på pris og flytid.
Jeg har tenkt meg et fly, type: Piper Cub(ca 180cm vingespenn) eller en lav/høyvinget trainer(150-170cm vingespenn) .40 size
Burde jeg velge 2T eller 4T?
Hvilket merke er en "sikker vinner" med tanke på lettstarthet, kaldstart, driftsikker.(ser bort fra pris her)
Har mulighet for fri frakt fra Usa i nærmeste fremtid gjennom noen venner, så tenkte kanskje bestille derfra. Har sett på hobbycity.com og funnet denne "ASP Four Stroke 52FS"
men har hørt at OS har et svært godt rykte, så kanskje OS er motoren å gå for...
Alle svar tas imot med stor takk!
Var med en kompis og fløy igår, vi fløy en Cloud Dancer med OS MAX S.F 40, den hadde stått ubrukt i 3år og startet utrolig lett og greit hele veien. det ga mersmak og var moro!
Peter
Jeg hadde lenge planer om å gå for elektro oppsett i mitt nye fly(som enda ikke er kjøpt)
men har nå vendt om og vil ha glow med tanke på pris og flytid.
Jeg har tenkt meg et fly, type: Piper Cub(ca 180cm vingespenn) eller en lav/høyvinget trainer(150-170cm vingespenn) .40 size
Burde jeg velge 2T eller 4T?
Hvilket merke er en "sikker vinner" med tanke på lettstarthet, kaldstart, driftsikker.(ser bort fra pris her)
Har mulighet for fri frakt fra Usa i nærmeste fremtid gjennom noen venner, så tenkte kanskje bestille derfra. Har sett på hobbycity.com og funnet denne "ASP Four Stroke 52FS"
men har hørt at OS har et svært godt rykte, så kanskje OS er motoren å gå for...
Alle svar tas imot med stor takk!
Var med en kompis og fløy igår, vi fløy en Cloud Dancer med OS MAX S.F 40, den hadde stått ubrukt i 3år og startet utrolig lett og greit hele veien. det ga mersmak og var moro!
Peter
Comment