Unconfigured Ad

Collapse

Ny 50cc motor fra Hobbycity med maskinert veivhus

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • larshkj
    • Nov 2005
    • 535

Ny 50cc motor fra Hobbycity med maskinert veivhus

Den ser meget bra ut. Jeg skulle ønske jeg hadde plass til en 50cc modell på hobbyrommet mitt, men det er fullt...
    Prisen er bare helt sinnsyk!

Lars Henrik Kjølberg

http://www.flickr.com/photos/larshkj/

Klubber:
    Jets of Norway
    Nittedal modellflyklubb
  • Guest

#2 Unapproved
    Leste om det på FG. Skal bli spennende å høre hvordan kvalitet det er på denne.
    Ser jo veldig fin ut. Nok en DA kopi

Bra at det blir litt konkurranse.
    Last edited by Guest; 25-03-09, 23:54.

Comment

• Lille_Thomas
      • Sep 2008
      • 364

Lenge leve kina priser!!
      Thomas Rongve

Comment

• Ruduz
        • Jul 2005
        • 847

Ja, det skal bli spennende gitt. 1500 spenn for en helt ny 50 ccm motor er jo ikke dumt det hvis dette funker! Hvis det gjør det er det jo helt topp hmm 3000,- for 100 ccm hvis det kommer da
        All you need is love

Comment

• Tomas Hestnes
          • Oct 2008
          • 88

Originally posted by Ruduz
          Ja, det skal bli spennende gitt. 1500 spenn for en helt ny 50 ccm motor er jo ikke dumt det hvis dette funker! Hvis det gjør det er det jo helt topp hmm 3000,- for 100 ccm hvis det kommer da
          http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...DI_7.1kw_(ver2)
          Attached Files
          Trondheim Modellflyklubb

Extra 330L 30% MT-50i
          Mustang P-51D ASP91FS
          HS Cap 232 .60 Brushless
          Mini Funtana
          ST-Model Twin dragon
          Lazer Model Colibri .25
          HK-450

Comment

• Jostein
            • Jan 2008
            • 1161

Typpisk at denne blir lagt ut dagen etter jeg bestilte meg en DL50 fra HC da..
            Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

Comment

• panzerulven
              • Nov 2004
              • 118

Så disse motorene for ett par uker siden på hobbycity.
              Har en SD yak 30% liggende på posten som jeg først vurderte å putte i en DL50,
              men etter jeg så denne motoren har jeg sterkt vurdert å prøve denne Turnigy 50
              de har på hobbycity.
              Problemet er at jeg finner svært lite info og forumposter på folk som har prøvd den,
              utenom de som har kommentert produktet på siden.
              Men den ser lekker ut og skal yte litt mer enn DL 50.

Motorene er revet vekk fra butikken i stående stund.

Comment

• affa
                Administrator
                • Jul 2002
                • 5877

Originally posted by Tomas Hestnes
                Har testa denne i 50cc utgave og den var totalt ubrukelig. Vanskelig å starte og dessuten kast i hele akselen. Nummer 2 motatt på garanti var bedre, men det var fortsatt etter mitt syn ubrukelig.

Comment

• panzerulven
                  • Nov 2004
                  • 118

Det var akkurat det jeg var redd for, og siden jeg fant lite omtaler på nett om denne
                  motoren, var jeg noe skeptisk.
                  Man får delvis det man betaler for selv om kina har skaffet oss mye bra og billig.
                  Trur jeg satser fortsatt på en DL 50 eller noe annet som funker bra.

Comment

• loomis80
                    • Oct 2008
                    • 37

Originally posted by panzerulven
                    Det var akkurat det jeg var redd for, og siden jeg fant lite omtaler på nett om denne
                    Man får delvis det man betaler for selv om kina har skaffet oss mye bra og billig.

Er det denne: http://rcuvideos.com/video/Hobby-Cit...P-50cc-Gas-Eng
                    det snakkes om?

Comment

• Guest

#11 Unapproved
                      Tror det er sv-motoren i #5 som det sies er ubruklig.

Turnigy 50 er det vel ikke så mange som vet så mye om enda.

Comment

• obelix
                        • Mar 2004
                        • 471

Originally posted by panzerulven
                        Det var sv motoren som var ubrukelig har selv hatt en 100ccm sv som jeg ikke eng gang gidda å starte opp etter en inspeksjon inni motorene for å si det mildt.
                        Selv har jeg hørt om en del som er fornøyd med sv motoren.

Når det gjelder turnigy 50ccm motoren ser det ut som den er bygget opp noe bedre enn annet man har sett der neden fra så jeg holder ett lite knepp på den,men det vil jo vise seg da jeg ikke har lest noe revievs på den enda..
                        Oi en perfekt landing

Comment

• Ruduz
                          • Jul 2005
                          • 847

Vi er et par stykker som venter på to nye HP50CC ifra hobbycity,, blir spennende å se hvordan motoren er.. Ble solgt 25 motorer på knapt et døgn, så det vil sikkert dukke opp noen synspunkter om denne motoren om ikke lenge
                          All you need is love

Comment

• ToreG
                            • Nov 2008
                            • 191

Har hatt begge versjonene av sv-100cc, den ene helt ubrukelig. Den andre så bedre ut men gikk bare 20 min hehe. Fått ny DA nå , kjørte 6 liter i går. Virker helt nydelig, ikke tvil om at det er bedre presisjon. Ikke alltid men stort sett tror jeg pris og kvalitet henger sammen.

Comment

• Ruduz
                              • Jul 2005
                              • 847

Originally posted by ToreG
                              Har hatt begge versjonene av sv-100cc, den ene helt ubrukelig. Den andre så bedre ut men gikk bare 20 min hehe. Fått ny DA nå , kjørte 6 liter i går. Virker helt nydelig, ikke tvil om at det er bedre presisjon. Ikke alltid men stort sett tror jeg pris og kvalitet henger sammen.

Sant nok.. At det går an å produsere/selge motorer som ikke virker, visste jeg ikke engang var lov.

Hvis hp50 motoren viser seg å være like bra (slik som DL) kommer jeg nok aldri til å kaste bort penger på dyrere motorer. Det er jo bare helt meningsløst
                              All you need is love

Comment

Working...