Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rapicon Fuel?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rapicon Fuel?

    Heisann! Noen som har erfaringer med rapicon fuelen til elefun? Hvilkter firma er det som transporterer fuelen? Det er vel ikke posten norge? Hvor lang tid pleier leveringen å ta? Jeg er ganske nysjerrig hehe

  • #2
    www.3dheli.no is parked

    Comment


    • #3
      Originally posted by surpass View Post
      Heisann! Noen som har erfaringer med rapicon fuelen til elefun? Hvilkter firma er det som transporterer fuelen? Det er vel ikke posten norge? Hvor lang tid pleier leveringen å ta? Jeg er ganske nysjerrig hehe
      Jeg bruker rapicon på min Raptor 50 nå. Har ikke kjørt en kanne enda, men merker ikke på noen måte at dette er noe dårligere enn noe annet. Har kjørt på byron fuel frem til nå. Denne lukter noe bedre, men har man ikke nitro fobi så er jo ikke det noen problem.
      Jeg bestilte fuel fra elefun, og det kom som pakke med posten. Vanlig leveringstid som på andre deler.2-3 dager.
      Last edited by Kleffa; 13-05-09, 22:57.
      Youtube: Flygutta
      -----------------------------
      Fly:Pilot-Rc Sbach 50cc elektro,Sebart Sukhoi 50Ev2, Sebart Pitts Python 50E, Sebart Angel 30E, Sebrart Katana 120E, Seagul Decathlon 60s, Kinetic 800, axn floater, Phoenix Yak 60s, Multiplex Fun Cub, SuperSport 40s, GP Yak 54, Multiplex Twister, Giant Cessna 182, P47Funfighter, AT-6 Texan Funfighter.
      Heli: T-rex 700,T-rex 450
      Kleff@ [Arne Ivar Kleven]
      (34 år ung)
      www.flygutta.com
      www.vfkm.no

      Comment


      • #4
        Da var en kasse til både fly og bil bestilt Takker for svar!

        Comment

        Working...
        X