Nå har jeg flydd litt med min MT-57 Motor fra Throttlestore og jeg er imponert..
Motoren sitter i en 30% SD-Yak.
Motoren er snart ferdig innkjørt og jeg tacher 6970 Rpm med en Meizlik 23X8 propell med standard potte.
Jeg har jeg ikke brydd meg om å fintune motoren ennå da den går klokkerent, men den ristet veldig på lavt turtall under de første tankene, tiper det var å grunn av høyt oljeinnhold, men bakker nå stabilt rundt 1400 rpm.
Lett å starte er den å, både kald å varm, skjelden jeg flippper mer enn 3 ganger før den kommer
Siden dette er mitt første bensinfly er jeg nyskjærrig over hva slags tall andre har på sine 50 CC maskiner, DA,DL,3W,MT,ZDZ,CRRCPRO,EVO,RCGF etc..
Kom med tall gutter.. Opgi propell,Cannister,tunepipe,rpm etc.
Ta også med brukererfaringer, vet at det er mange som bekymrer seg over rett motorvalg til sin Bensindeby..
Motoren sitter i en 30% SD-Yak.
Motoren er snart ferdig innkjørt og jeg tacher 6970 Rpm med en Meizlik 23X8 propell med standard potte.
Jeg har jeg ikke brydd meg om å fintune motoren ennå da den går klokkerent, men den ristet veldig på lavt turtall under de første tankene, tiper det var å grunn av høyt oljeinnhold, men bakker nå stabilt rundt 1400 rpm.
Lett å starte er den å, både kald å varm, skjelden jeg flippper mer enn 3 ganger før den kommer
Siden dette er mitt første bensinfly er jeg nyskjærrig over hva slags tall andre har på sine 50 CC maskiner, DA,DL,3W,MT,ZDZ,CRRCPRO,EVO,RCGF etc..
Kom med tall gutter.. Opgi propell,Cannister,tunepipe,rpm etc.
Ta også med brukererfaringer, vet at det er mange som bekymrer seg over rett motorvalg til sin Bensindeby..