Har tenkt å sette på en 3 blad carbon propell på min DA50, er det noen som har testet dette å hvor stor propell brukte dere, takker for alle svar.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Da 50
Collapse
X
-
Hei!
Vil tro at 21x10 er et godt valg, eller 22x8?? Jeg har 22x10 på min 3w 55i CS, men den er nok noe sterkere? Og propellen er en Engel super silence carbon, tror disse er noe lettere å dra enn en vanlig 22x10 carbon.
Jeg får 6860 Rpm med den propellen....Tror det er et ganske bra tall på en så stor propell..
Correct me if i`m wrong: )Bare flygreier: )
-
Uten å ha prøvd selv i praksis; jeg ville handlet 20x10 - 20x12 om jeg skulle kjørt 3-blader... Bare ut fra det andre brukere snakker om. Litt avhengig om du skal ha minst mulig fart på landinga. Ser at det snakkes helt opp i 22x10, men da med narrow-blades.
6860 i RPM med 22x10 3-blad tyder på at 3W`en er sprek, men stemmer jo at Engelen er lettere å dra rundt. Jeg har basert tankene på Mejzlic. Det jeg har målt er 6700 med 23x8 i 2-blader, men med slaff cannister. (Har latt meg imponere av hva tuned-pipe på bensinmotor betyr i forskjell )Absolutt ikke NLF-medlem lenger!
Comment
-
På min Extrem Composite Sukhoi 29 og DA 50 bruker jeg en Engel 22x10 super silence 3 blada Carbon og det er en meget bra kombinasjon fordi du får et lavt støynivå
(har orginal DA canister) mer en nok krefter så sant du har fintunet DA 50 din riktig....
Comment
-
Originally posted by Litespeed View PostPå min Extrem Composite Sukhoi 29 og DA 50 bruker jeg en Engel 22x10 super silence 3 blada Carbon og det er en meget bra kombinasjon fordi du får et lavt støynivå
(har orginal DA canister) mer en nok krefter så sant du har fintunet DA 50 din riktig....
Har du målt turtallet med denne propellen og DA50`n??Bare flygreier: )
Comment
-
Originally posted by cissaman View PostHar du målt turtallet med denne propellen og DA50`n??
Comment
Comment