Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har Snuffler noen effekt.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Har Snuffler noen effekt.

    Var så dum,grådig og lat da jeg kjøpte en DA 100 at jeg valgte standardpotter i stedet for cannistere til min SD Yak. Angrer noe jævlig da det bråker noe vanvittig.Ser at det finnes noe som heter Snuffler: www.jtecrc.com på markedet.
    Er det noen som vet/har prøvd om dette har noe effekt på støyen.

    Ola B
    Bruker mest Parafin for tiden.

  • #2
    Originally posted by Snaprollman View Post
    Var så dum,grådig og lat da jeg kjøpte en DA 100 at jeg valgte standardpotter i stedet for cannistere til min SD Yak. Angrer noe jævlig da det bråker noe vanvittig.Ser at det finnes noe som heter Snuffler: www.jtecrc.com på markedet.
    Er det noen som vet/har prøvd om dette har noe effekt på støyen.

    Ola B
    Har ikke prøvd det selv men har lest på Flying Giants et par steder om noen som har testet det. Det fungerer visstnok det, og er bedre på lyd enn vanlige blikkbokser som du bruker fra før. Har du ikke tjangs til å montere cannistere da? Mye behagligere lydbilde med en gang...

    Mvh OJ
    Olav Jørgensen
    Low & fast

    Comment


    • #3
      Monter cannister Ola B,event tuned pipe Fått opp Yaken da? Glede meg til i helga og se den i lufta hvis.Kommer hjem på fredag og blir til søndag.

      Ronny
      Ronny Andreassen
      Sunndal/Vinnu
      Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
      3DHs 33" EPP
      JR 9303 2,4

      Comment


      • #4
        Er jo klar over dette med Canistere,har det på en DA 150.Så var det det med grådighet og latskap da He He.Tengte at det kansje var en lettere og billigere måte å dempe støy på.
        jeg har ikke fløyet Yak enda Ronny,blir mest 3m Extra "trainer".

        Ola B
        Bruker mest Parafin for tiden.

        Comment

        Working...
        X