Har noen forslag til hvilken propell jeg skal bruke til Os 120AX som skal sitte i en Skyraider fra Global. Flyet har et vingespenn på 160 cm.
Unconfigured Ad
Collapse
Propell Os 120AX
Collapse
X
-
På 3d fly bruker jeg Xoar 16/6 og apc 17/4W funker utmerket, den liker også apc 16/7-17/6Futaba 10C Fasst
Last Down 3XL V3
Spirit Elite
Primo
Hellcat
Sukhoi
Pt 19
Ucd
Bossanova
Giles 202
Boomerang
Mojo
Ultra Stick
Riva Silver X
Laser 3d
Hobbyrommet er fullt av leker.Comment
-
Hei
Jeg brukte en slik en på en Epsilon-90 (halvstor F3A type modell fra CA-models). Jeg brukte original potte og startet med APC 16x8. Det dro bra med den, men jeg likte ikke trottle responsen, byttet derfor til APC 16x10 og var veldig fornøyd med det. Bra ytelse, bra trottling og rolig gange (lite bråk).Comment
-
Prøv!, hvis ikke flyet er alt for tungt så kan det gå greit. Propeller må prøves frem for å finne ut hva som føles riktig til flyet og til din flystil.
Testet ut selv 3 forskjellige propeller på en liten elektrosak jeg har og hadde byttet fra giret innrunner til outrunner og opplevde 3 forskjellige egenskaper uten at flyet ble pyton og fly. Med 10 x 8 ble flyet kjapt men lite drag i vertikalen, 11 x 4,7 allround fløy i passe tempo men litt død i vertikalen og med 12x6 så bare er det helt riktig til hele flygingen. Alle ligger innenfor akseptabelt strømbruk.
Det var en liten digresjon men viser at propeller må prøves, også fordi forskjellige merker har forskjellige egenskaper.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment