Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor finnes fuel uten nitro?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvor finnes fuel uten nitro?

    På åttitalet kjøpte jeg en gang noen liter ren metanol og blandet selv. Fikk polititillatelse og fikk den gjennom apoteket tror jeg, eller kanskje var det polet. Husker ikke helt. Men den mølla er unødvendig dersomnjeg kan få kjøpt ferdigblandet fuel UTEN nitro. Har lett på mange av modellflyforhandlerne, men det laveste jeg har funnet er 5% nitro. Ingen som selger uten nitro?
    Rolv B
    Flisespikkeri er gøy!
    Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
    Dyrøy MFK
    ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot...........
    http://rolv.info

  • #2
    Ville prøvd rh-racing.no tror de produserer fuel. Fikk for to år siden laget med selvvalgt nitro når eg kjøpte en eske (20liter). Det er de som produserer MRF fuel

    Comment


    • #3
      Hei.
      Har selv kjøpt 0% Nitro Byron fuel fra Norwegian Modellers, Hjem - Norwegian Modellers
      Ta en titt på nettsiden deres, eller ring dem.

      Comment


      • #4
        Takk for svar. Fant ingenting uten nitro på siden deres eller på linken http://www.modellracingfuel.com/
        Men jeg skal ringe dem i morgen og høre. De lager vel noe selv så da burde det være en mulighet.
        Flisespikkeri er gøy!
        Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
        Dyrøy MFK
        ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot...........
        http://rolv.info

        Comment


        • #5
          Originally posted by Nitro View Post
          Hei.
          Har selv kjøpt 0% Nitro Byron fuel fra Norwegian Modellers, Hjem - Norwegian Modellers
          Ta en titt på nettsiden deres, eller ring dem.
          Fant ingenting på siden deres, men jeg får sjekke dem også
          Synes som om fuel uten nitro er blitt en sjeldenhet. Har nettopp fått en Laser 200V og jeg hadde lyst til å prøve den uten nitro først. Den skal visstnok være innkjørt på fabrikken i England uten nitro og forgasserjustert. Ihvertfall prøve det i første omgang for enkelhets skyld.
          Rolv B
          Flisespikkeri er gøy!
          Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
          Dyrøy MFK
          ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot...........
          http://rolv.info

          Comment


          • #6
            modellracingfuel får blanda til deg etter ønske hør med din lokale forhandler av modellracingfuel så fikser han nok det for deg gjør ihvertfall det for oss på vest..
            Oi en perfekt landing

            Comment


            • #7
              Originally posted by lupus49 View Post
              Fant ingenting på siden deres, men jeg får sjekke dem også
              Synes som om fuel uten nitro er blitt en sjeldenhet. Har nettopp fått en Laser 200V og jeg hadde lyst til å prøve den uten nitro først. Den skal visstnok være innkjørt på fabrikken i England uten nitro og forgasserjustert. Ihvertfall prøve det i første omgang for enkelhets skyld.
              Rolv B
              Her er linken, servert på et sølvfat

              404 - File or directory not found.

              Comment


              • #8
                Ta deg en tlf. til Yttervik så ordner han det til deg, han har Byron fuel på lagret sitt.....
                Last edited by stg; 14-08-09, 21:55.
                Svein-Tore Gundersen

                Graupner MC32 Hott V2
                Yak 55 SP 3m Comp-ARF(Blue Flagg)m/3W 170 CS
                Sbach 342 DA 50
                3dhs Slick 89 Elektro
                Skymaster F-18C ( ATJ 170Ti )
                Jet Legend F-15 (simjet 3000)
                Retrojet 75 (Simjet 1910)
                Pilot-Rc Dolphin 86 (Jet-Cat 120)
                Byron Corsair

                Comment


                • #9
                  Jero har det. Enhver Jeroforhandler kan bestille det.
                  http://www.jerofuel.no/index.php?opt...d=12&Itemid=26
                  MVH

                  Jon Gunnar Wold

                  Comment


                  • #10
                    Hei
                    ser du søker etter fuel uten nitro det fikser vi i Rh-racing.no fortere en fort vi produserer modelracingfuel og kan levere akuratt den blandingen folk trenger,bare send meg ein pm så skal vi ordne fuel til deg.
                    Mvh
                    Werner Gundersen
                    Werner Gundersen
                    500,600esp,600n,Tamiya scania
                    Leverandør av fuel og rc utstyr på Karmøy
                    mail wg@haugnett.no mob 98234566

                    Comment


                    • #11
                      Speedway racere kjøres på ren metanol, drev litt med det for 12-13 år siden og kjøpte metanol fra statoil. Mener det skal gå helt fint å kjøpe derfra fremdeles og jeg trengte iallefall ingen polititillatelse. Billig var det også

                      Comment

                      Working...
                      X