Announcement

Collapse
No announcement yet.

DL 30 potte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DL 30 potte

    Er det noen som har testet Dl 30. Jeg har kjøpt en til et Etra 330. Når jeg ser på den originale potta er jeg litt skeptisk når det gjelder lydnivået. Vet du om noen kan levere en liten canister til den motoren ? Har du prøvd den originale manifolden så fortell gjerne litt om støynivået.

  • #2
    jeg har kjøpt en "liten" cannister av ett australsk firma, men husker ikke hva de heter i farta. Skal en svipptur til Dubai nå og hjemme natt til tirsdag så kan sjekke det da.
    Ellers har nok www.krumscheid-metallware.de ett godt alternativ.

    Ellers så har jeg en pitts style potte fra elefun fra RCGF 26 kubikken som passer rimelig bra. Trenger litt utsliping for å passe 100% men tror den vil fungere bra.

    Jeg tror også at den originale potta lager mye romklang så jeg tester ut med pitts potte først og ser an og har planer om å modifisere flyet til cannister, men det er nye Welcome to Pilot-RC - Pilot-RC sin 73" og den er i utgangspunktet ikke klar til cannister så det blir en jobb for å få den på plass.
    ____________________________
    Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

    Comment


    • #3
      Hei,

      Du kan høre med Wholesale:
      wholesaletrains.com - Dette nettstedet er til salgs! - wholesaletrains Ressurser og informasjon

      Jeg har handlet flere potter derfra. Det de ikke har skaffer de raskt.
      Hans Petter Ytterbø
      Trondheim

      RCRCM; Strega F3F
      RCRCM; E-Typhoon
      RCRCM; Predator V1 F3F
      Wildflug; MDM Fox
      CA-Models; Epsilon m/ MVVS61
      Cambrian; Spitfire Funfighter m/ OS 15
      ESM; Seafury m/ MVVS 40
      ESM; FW-190 m/ OS FT-160 Twin
      ESM Seafury m/ OS FT-300
      + en velbrukt Vectorving som egner seg best som sitteunderlag...

      Comment


      • #4
        jeg har en dle30 liggende som jeg skal ha i min extra260 når jeg får den, en kamerat av meg har en dle30 i sin ultimate 140size, å den sviver meget bra, lettstarta å plenty med power
        trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
        trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
        arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
        PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
        homemade quad med diverse elektronikk.
        noen depronkjerrer.
        futaba10c 2.4ghz.
        radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart

        Comment


        • #5
          Originally posted by affa View Post
          jeg har kjøpt en "liten" cannister av ett australsk firma, men husker ikke hva de heter i farta. Skal en svipptur til Dubai nå og hjemme natt til tirsdag så kan sjekke det da.
          Ellers har nok www.krumscheid-metallware.de ett godt alternativ.

          Ellers så har jeg en pitts style potte fra elefun fra RCGF 26 kubikken som passer rimelig bra. Trenger litt utsliping for å passe 100% men tror den vil fungere bra.

          Jeg tror også at den originale potta lager mye romklang så jeg tester ut med pitts potte først og ser an og har planer om å modifisere flyet til cannister, men det er nye Welcome to Pilot-RC - Pilot-RC sin 73" og den er i utgangspunktet ikke klar til cannister så det blir en jobb for å få den på plass.
          Hvor var det du kjøpte den cannistern? og merket du noe forskjell på motor?
          Terje Vik

          Ingen ting er umulig - det tar bare Velig land tid...

          Comment

          Working...
          X