Hei.
Holder på å plukke litt på en 3w, det hele starta med en rasert hub etter en propell som tok av. Etter jeg hadde tersjet av hub,en så jeg at det blåste bobler ut av front lager når det ble litt trykk i veiva. Syns motoren virka veldig ustabil i drift også, noe den vil bli om den trekker inn litt falskluft. Så motoren ble like godt delt, ser at 3w bruker NTN lager i sine motorer. Lukka lager med LU merke på tettninga. Har søkt på nett og funnet ut at Lu står for kontakt tettning, samme som 2RS på SKF sine lager. Det jeg lurer på er om tettninga er vanlig gummi som på SKF eller om det kan være en som er spesiellt bestandig mot bensindamp ol??. Ble ikke direkte imponert av toleransene i motoren veiv og innerring på frontlager hadde begynt å rotere og på resten av lagrene var det brukt myyye locktite på ytterringene.
Mvh ToreG.
Holder på å plukke litt på en 3w, det hele starta med en rasert hub etter en propell som tok av. Etter jeg hadde tersjet av hub,en så jeg at det blåste bobler ut av front lager når det ble litt trykk i veiva. Syns motoren virka veldig ustabil i drift også, noe den vil bli om den trekker inn litt falskluft. Så motoren ble like godt delt, ser at 3w bruker NTN lager i sine motorer. Lukka lager med LU merke på tettninga. Har søkt på nett og funnet ut at Lu står for kontakt tettning, samme som 2RS på SKF sine lager. Det jeg lurer på er om tettninga er vanlig gummi som på SKF eller om det kan være en som er spesiellt bestandig mot bensindamp ol??. Ble ikke direkte imponert av toleransene i motoren veiv og innerring på frontlager hadde begynt å rotere og på resten av lagrene var det brukt myyye locktite på ytterringene.
Mvh ToreG.
Comment