Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny motor fra HC?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny motor fra HC?

    Hallo...

    Driver og skal bestille motor fra hobbycity..

    Var meningen at jeg skulle ha en DLE111
    men ser de har fått inn en DLA112.

    Noen som vet hva forskjellen er?

    mvh
    Geir Olav
    GOMFK -|:|- Geir Olav Nilsen -|:|- VFKM
    sigpic




  • #2
    For all del, kjøp dle.

    Ligger en del info på flyging giants. Ikke mange som har hatt så mye å skryte av 112.
    Men alle nye motorer lider vel av noe!?
    Last edited by anders e; 23-02-10, 07:59.

    Comment


    • #3
      Originally posted by anders e View Post
      For all del, kjøp dle.

      Ligger en del info på flyging giants. Ikke mange som har hatt så mye å skryte av.
      Men alle nye motorer lider vel av noe!?

      takk takk..
      GOMFK -|:|- Geir Olav Nilsen -|:|- VFKM
      sigpic



      Comment


      • #4
        Har hatt flere DL 50 samt DL100 og DLE 55 og de har gått som ei klokke fra første oppstart så er ikke helt enig med Anders E her. Min DL 50 går faktisk mye lunere enn min DA 50 og trekker mer....

        Kjenner ikke DLE 111, men har forgjengeren DL100 og den har gått og går som ei klokke. Trekker bra og throttler meget bra.

        Jeg hadde ikke vært redd for å kjøpe en slik. Ville nok vært mer skeptisk til DLA 112 som er en klone av en klone inntil denne er testet litt ut
        ____________________________
        Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

        Comment


        • #5
          Originally posted by affa View Post
          Har hatt flere DL 50 samt DL100 og DLE 55 og de har gått som ei klokke fra første oppstart så er ikke helt enig med Anders E her. Min DL 50 går faktisk mye lunere enn min DA 50 og trekker mer....

          Kjenner ikke DLE 111, men har forgjengeren DL100 og den har gått og går som ei klokke. Trekker bra og throttler meget bra.



          Jeg hadde ikke vært redd for å kjøpe en slik. Ville nok vært mer skeptisk til DLA 112 som er en klone av en klone inntil denne er testet litt ut
          Det er jo det jeg sier

          Comment

          Working...
          X