Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Se her hva vi brukte som en nød løsning. En rund stokk i tre kappet i rett lengde
og hull igjennom med gjennomgående bolt. Fungerer fint da somensini-modellene
kom orginalt med dette. Min har 300+ turer uten noe trøbbel.
Så til dere som er skeptiske til dette, glem det! Dette funker.
Til 50% lagde vi etter(15 turer) hvert i alu da det ser litt mer proft ut. Men det er ikke gratis
Jeg og har brukt denne løsningen med rundstokk. Det jeg gjorde var å bruke store skiver og jeg dynka rundstokkene med tynn CA for å forhindre at de skulle sprekke. Funker som bare det Hvem som har i alu veit jeg ikke, jeg dreide noen selv en gang når jeg syns jeg trengte det.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment