Bestilte Header og tuned pipe den 22.04 og har fortsatt ikke fått noe svar fra dem.Er de så trege som tyskere generelt? Har et desperat behov for header..
Unconfigured Ad
Collapse
Krumscheid trege???
Collapse
X
-
Krumscheid trege???
Last edited by ronnynorge; 27-04-10, 22:59.Ronny Andreassen
Sunndal/Vinnu
Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
3DHs 33" EPP
JR 9303 2,4Tags: None -
Olav Jørgensen
Low & fast -
Tror det tar litt tid dersom de ikke har ting på lager.
I dette tilfellet kan det jo være frakten som er treig?
Har sendt de mail ved et par anledninger, men har aldri fått svar.Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.noComment
-
Dei er ikke av dei kjappeste, og er sparsommelige med mail/ordrestatus/sporingsnummer o.s.v
Dei gangene eg har bestillt der har eg kun fått ordrebekreftelse og ikke noe mer, før hentelappen låg i postkassa noen uker etter.Alt som kan fjernstyres.
---------------------------------------------
The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
Steinar Kvarme.Comment
-
Har bestilt fra KS noen ganger. Varene har kommet innen akseptabel tid.
Men å sende mail til tyskere er sjelden noen suksess. Det virker som de ikke gidder å svare på mail. Spesielt hvis den er skrevet på engelsk. Prøv å skrive på tysk. Det har funket bra for meg et par ganger. Selv om tysken har vært drittdårlig.Trond Dullerud
Trondheim ModellflyklubbComment
-
Da blir det google translate og en ny mail til detakker for svar
Ronny Andreassen
Sunndal/Vinnu
3DHs 33" EPP
JR 9303 2,4Comment
-
Comment
-
Comment
-
Etter og ha skrevet på tysk,fikk jeg svar etter noen timer,varene var sendt mandagRonny Andreassen
Sunndal/Vinnu
3DHs 33" EPP
JR 9303 2,4Comment
-
De er trege...
Bestilte Header og tuned pipe den 22.04 og har fortsatt ikke fått noe svar fra dem.Er de så trege som tyskere generelt? Har et desperat behov for header..
http://www.krumscheid-metallwaren.de...-Flight-R-.jpg
Tysk eller ikke...Gubben sjøl skriver jo bra engelsk så det er ikke noe unnskyldning..Last edited by Raptor; 07-05-10, 17:13.Mvh.
Rolv LeirroComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment