Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei.
Er det noen som har erfaring med SV bensinmotorer ang. ytelse og kvalitet?? Har en 33% Extra fra H9 som er beregnet for 62-80cc så jeg ble veldig nyskerrig på den motoren for jeg vil ha Twin i den..
Ville letet litt til!
Har kun erfaring med SV 50ccm single etter hva jeg har opplevd hos en klubbmedlem som hadde denne.
Jeg tippper det som viste på den er betegnende for "kvaliteten" .
Den vibererte mye (ja propellen var i balanse)
Sylinderen var montert skjevt på blokken!
motorfestene var tynne og kjent for å knekke, den nye versjonen kom med såkalt cnc frest motorfeste, men det hjelper lite når det som var cnc frest allikevel var støpegods. I luften brakk alle fire festene på motoren. Modellen fikk en fin deadstick landing, men kom aldri i gang igjen da hobbyking ikke har særlig gode betingelser for reklamasjon.
Billig betyr ikke nødvendigvis at du får valuta for pengene.
Okei.. Hadde nesten mistanke om det.. Men hva anbefaler dere til en slik modell da ??, finner ikke noe serlig å velge i den størrelsen når jeg vil ha twin.. Tror at 100cc blir i meste laget til den modellen.. ? Men da er det jo straks mere å velge i..
Æsj og uff, det var da sørgelige greier. Jeg har hatt en SV80 TWIN liggende i et år, ustartet. Den har motorfeste i stål. Har tenkt å få liv i den i sommer, så får vi se om den vil gå pent. Uansett blir det mindre vibrasjon med en boxer enn med en ensylindret vil jeg tro. Kjøpte den hos Oles-rcshop og han selger SV fortsatt ser det ut som. Det er visst ingen som vet hvor de er produsert. Spurte i en tråd i fjor, men det var ikke noe vettug svar å få.
Er det ingen som VET eller har egen erfaring med SV80. Det blir så mye synsing og dessuten har jeg ingen planer om å skaffe meg flymotorenes Ferrari. Det er en annen tråd.
Flisespikkeri er gøy!
Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
Dyrøy MFK
ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot........... http://rolv.info
Æsj og uff, det var da sørgelige greier. Jeg har hatt en SV80 TWIN liggende i et år, ustartet. Den har motorfeste i stål. Har tenkt å få liv i den i sommer, så får vi se om den vil gå pent. Uansett blir det mindre vibrasjon med en boxer enn med en ensylindret vil jeg tro. Kjøpte den hos Oles-rcshop og han selger SV fortsatt ser det ut som. Det er visst ingen som vet hvor de er produsert. Spurte i en tråd i fjor, men det var ikke noe vettug svar å få.
Er det ingen som VET eller har egen erfaring med SV80. Det blir så mye synsing og dessuten har jeg ingen planer om å skaffe meg flymotorenes Ferrari. Det er en annen tråd.
Slapp av foreløpig Rolf, det finnes folk som har god erfaring med SV også
Jeg tror jeg står over sv da.. Ser ikke vits å risikere fly å hele pakka på noe som ikke ser ut til å holde mål.. Men jeg blir ikke å kjøpe den dyreste motor heller nå som jeg er i startfase med bensinfly..
Men er det noen som har erfaring med GRPRO 100cc da??
Har vært på stripa i dag å prata med gutta med store fly å dem sier grpro er ganske bra greier men ingen personlige erfaringer.. Å at det flyet jeg har skal takle 100cc uten problem i det hele tatt bare man bruker hue litt med tanke på når man bruker full gass..
Jeg har hørt at SV også selges under andre navn så Jeg lette litt på nettet for å finne hvilke andre navn den motoren har rundt om, men jeg kom ikke sålangt før jeg fant denne tråden:
Discussion SV-100 Twin "THE REAL STORY" Plus Pics & A Puzzle :) Engines
Temmelig skremmende
Jeg skal til å restaurere ei av forsvarets stordroner, og setter mest sannsynlig inn en DLE 111 i stumpen på den.
Har ikke hørt så mye negativt om den motoren og den holder seg prismessig gunstig i kategorien "Tor gjør ting han ikke kan"
Lykke til videre i valgets kvaler...
oi det var ikke mye skryt der i gården.. da er det nok veldig enkelt å la være å tenke på det merket.. men hadde vært kjekt å vite hvilke flere navn de bruker når dem har flere på samme motorer.
her er sv motor med nytt navn http://www.sdshobby.com/engine-hh-ga...ne-c-7_67.html
hvorfor kjøpe dritt motor og bruke hele sommeren på kne å flikke propell ,når du kan kjøpe deg en motor som starter lett og bare går og går
jeg har selv dle 55 og dle 111 bare flyglede med disse motorer
hvorfor ikke gå for en dle 111 til flyet ditt,hvis billig pris er det viktige,samtidig får du en pålitelig motor,lett tilgjengelige reservedeler og billige deler.
sdshobby.com selger denne,bare send dem en mail å spør om pris.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment