Unconfigured Ad

Collapse

Fuel pumpe

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fernando
    • Feb 2011
    • 57

Fuel pumpe

Hva slags nitro fuel pumpe bruker dere?
    Jeg har brukt hangar og "elefun" sine billigpumper (elektriske). Begge er defekte
    Har sett på diverse forum at slimline sine pumper skal være gode, men er jo ingen som selger de lengre.
    Noen med forslag til pumper som er til å stole på???
  • troasb
    • Dec 2008
    • 591

Jeg har også prøvd flere billig (ukjente merker) pumper, og alle har røket fort. Nå har jeg en Sullivan streamer som er den beste jeg har brukt til nå. Den skulle også være grei å få tak i her.
    Futaba T8FG-S
    Noen planker og noen visper

Comment

• kesundt
      • Jun 2008
      • 284

Jeg bruker: Texson Elektrisk fuelpumpe
      Har pumpet 10 Gallon med fuel så langt. Funker fint, pumper som en foss. Fyller tanken på en Trex700N på, tja noen minutter.
      Den trekker 350mA når det punpes for fullt. Bruker et 12V 2Ah timer tett blybatteri (kjøpt på Clæs) ... så batteriet vil gå hele fly sesongen uten å lade.
      Last edited by kesundt; 01-06-11, 20:50.
      TREX250 Super Combo + TREX450 Pro V2 + TREX700N 3G FBL + OS91HZ-R + Hattori pipe + E-Flite Blade MCPX v2
      Futaba Radio 10CP, FASST RS617FS Receiver + FASST R6008HS receiver + Spectrum 6E
      GoPro Hero2 + 5,8GHz FPV equipment
      Realflight G45 simulator
      Webside: http://kestral.no/Knut/RC/RC.htm

Comment

• Superstar40
        • Dec 2002
        • 1667

Kjøp en manuel sveivepumpe - da slipper du både at pumpa ikke virker eller at batteriet er flat. Hadde elektrisk før, men etter å hatt manuell i 3 år så går jeg aldri tilbake til elektrisk. Jeg har fly med 4 - 5 dl tank og det tar under 1 minutt å fylle dem opp.
        Espen Kvien
        Gruppeleder F3A
        Vingtor RC Club
        f3a.norge@gmail.com

Mange fly og mye moro

Comment

Working...