sitter og venter på feriepengen samtidig som jeg sikler på ESM sin spitfire 50ccm ESM Spitfire 50CC ARF - elefun.no - Radiostyrt hobby har veldig lyst på den men da må jeg ta steget å sette inn en 4t motor synes jeg. vet moki har en 50ccm 4t men er det noen norske forhandlere? og finnes det noe annet alternativ av 4t i den størrelse?
Unconfigured Ad
Collapse
hvor kan man kjøpe 4t bensin motor på rundt 50ccm
Collapse
X
-
Det finnes jo denne her, da:
fun-modellbau.de/Kolm50
Fåes også som byggesett, for spesielt interesserte
KjellComment
-
-
Takker for tipset. ser at de har saito 300 boxer på tilbud til nesten samme pris som mokien Saito FA300 T bensin boxer 1 exemplar. heheComment
-
sitter og venter på feriepengen samtidig som jeg sikler på ESM sin spitfire 50ccm. Har veldig lyst på den men da må jeg ta steget å sette inn en 4t motor synes jeg. vet moki har en 50ccm 4t men er det noen norske forhandlere? og finnes det noe annet alternativ av 4t i den størrelse?
KjellComment
-
Boxer i Spit.....? Da hadde jeg heller satt i en Da 50 på feit innstilt gasser og 6% oljeblandingComment
-
Comment
-
mens jeg venter på svar fra sverige på hv mokien kommer på så ble det bestilt en saito fg36 fra danmark. 4500nok ink. frakt. + evt. moms daer det noen her som har erfaring med den om den klarer en spit på 220cm
Comment
-
En i klubben flyr den i en Top Flite Mustang og det er mer enn nok.
Største problemet er å få justert den og få den til gå bra.
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
I de fleste tillfellene med problemer med dårlig gange på saitoen er det for mager h-nål og eller for dårlig luftgjennomstrømning/kjøling av forgasseren. Man må justere den litt som en glowmotor, finne max rpm og bakke av 200rpm+- på høynåla. Forgasseren blir også for varm der den er plassert rett bak sylinderen. Den trenger tilgang på frisk kald luft som ikke har blitt oppvarmet av den varme sylinderen.
Min var pålitelig og lettstartet som bare det når jeg først fikk pønsket ut hvordan den fungerte.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment