Jeg kjøpte en Laser 240V for ganske lenge siden, men siden prosjektet har tatt tid fikk jeg først i går prøvd oppstart av den.
Den starter lett og går egentlig fint, men den ene sylindren går dårlig og hvis jeg fjerne den ene fuelslangen så merker jeg ikke forskjell. Mens andre ganger går den ganske greit, men "skyter" i potta.
Trodde det jo var forgasseren som har stått med gammel fuel i men det er det ikke da jeg har kryssbyttet forgasser med samme resultat...
Jeg regner da med at det må være noe annet enn pakninger etc som er problemet?
- Kjører OS #F på begge sylindre og de er også kryssbyttet
- Har hatt en plugg i hver av sylindrene ( en av gangen) og det er ikke merkbar forskjell i kompresjonen
- Har målt og justert ventilen til 0.06 - 0.08
Noen med gode ideer??
Den starter lett og går egentlig fint, men den ene sylindren går dårlig og hvis jeg fjerne den ene fuelslangen så merker jeg ikke forskjell. Mens andre ganger går den ganske greit, men "skyter" i potta.
Trodde det jo var forgasseren som har stått med gammel fuel i men det er det ikke da jeg har kryssbyttet forgasser med samme resultat...
Jeg regner da med at det må være noe annet enn pakninger etc som er problemet?
- Kjører OS #F på begge sylindre og de er også kryssbyttet
- Har hatt en plugg i hver av sylindrene ( en av gangen) og det er ikke merkbar forskjell i kompresjonen
- Har målt og justert ventilen til 0.06 - 0.08
Noen med gode ideer??
Comment