Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Unconfigured Ad
Collapse
Avstand mellom senter på skruene til potta på DA50/DL55....
Avstand mellom senter på skruene til potta på DA50/DL55....
Sitter å lurer på å bestille skala eksos til ESM spitten min. men har problemer med å finne ut hva som passer min motor. har kikket på nettet men vanskelig å finne noen data på avstanden mellom skruene til potta på forskjellige motorer som DA50 DLE55 osv. på min motor så er det 42mm.
fant noen mål på siden til krumscheid. ser ut til att de fleste motorene i denne størrrelsen har 40mm og når man går opp en size så er det 44mm. motoren min har selvfølgelig 42mm men det er jo da bare snakk om en millimeter ut på hver side hvis jeg kjøper en for DA50. Må bare sjekke hvordan det er med høyden i fra senterlinje på veivaksel og opp til eksosporten. for å få noe som passer. Hadde jo vært tøft med skala eksos og sluppet og kutte ett digert hull i siden på covlingen for potta.
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
+ diverse små ting
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment