Ser på motorvalg til mitt neste prosjekt. Skal ha en 3W 220 B4. Spørsmålet er om det blir Competition Series eller "vanlig". Noen som har informasjon om hva forskjellen er, og om det forsvarer prisdifferansen? Oppleves de forskjellige i bruk?
Unconfigured Ad
Collapse
3W Competition Series eller "vanlig"
Collapse
X
-
#2 UnapprovedJeg kan nok ikke alle fordelene. Men den yter noe mere effekt + at det er brukt deler med som er bedre/grommere bearbeidet. Mindre klaringer osv, men det er bare det jeg har blitt fortalt. Jeg er ikke 3w mann, men har en del erfaring med 3w 275cs som visst nok skal være betydelig sprekere enn en vanlig 275cc. -
Innsug ,eksosport og kompresjon er modda for mer dreiemoment og litt mer horsepower .Comment
-
Her er det som står på nettsiden demmes:
Hand selected parts for precise tolerance match
Enlarged transfer ports
Crankcase transfer ports enlarged
more horsepower than stock
Enlarged exhaust ports
Balanced compression between cylinders on multi-cylinder motors
11:1 Compression Ratio
The Competition Series finish is a brilliant Copper Flame Metallic color
Også er CS motorene mye penere, crankcasen er CNC frest og røde pulverkakkerte sylindre hvis du liker det daMvh Jon Martin Johansen |Tlf: 94977980| Min hjemmeside: Modellflyger1 - Jon Martin
Harstad MFK
Futaba 12FG
ExtremeFlight Yak 54 110" | 3W 110iB2 CS |
Slick 360 | Elektrokonvertert
ExtremeFlight Edge 540T EXP 48"
Phoenix Decathlon | ASP.70
HexacopterComment
-
Står med samme dilemma jeg også. Mer ytelse og røde topper frister, men er det vært 4 store?
Jeg skal ha 112B4 cs eller ikke cs...Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment