Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Som tittel sier så klarer jeg ikke bestemme meg over 3w 110CS og DA 120, motoren skal brukes i ei hovre/3D kjerre.
Har hørt så mye bra om begge og prisen er jo så si lik så jeg ønsker at de som har erfaring med de nevnte kan dele sine erfaringer med diverse propeller osv....
Tja. Hardbarka DA-fan som jeg er så har jeg veldig mange posetive ting å si om DA. Det jeg har opplevd som f.eks feil tror jeg stort sett har vært brukererfaring når jeg var fersk innen bensin. DA-120 går litt hardere enn DA-100, hvertfall til og begynne med.
Jeg brukte 28x12 på min med mtw-cannisters. Vet en del bruker 29x10 men da tror jeg det er med piper.
Jeg hadde min i en EF-110 yak. 2.8m vingespenn med MASSE krefter vertikalt
Men for all del, 3w 110'n er bra den har jeg hørt og lest
Tja. Hardbarka DA-fan som jeg er så har jeg veldig mange posetive ting å si om DA. Det jeg har opplevd som f.eks feil tror jeg stort sett har vært brukererfaring når jeg var fersk innen bensin. DA-120 går litt hardere enn DA-100, hvertfall til og begynne med.
Jeg brukte 28x12 på min med mtw-cannisters. Vet en del bruker 29x10 men da tror jeg det er med piper.
Jeg hadde min i en EF-110 yak. 2.8m vingespenn med MASSE krefter vertikalt
Men for all del, 3w 110'n er bra den har jeg hørt og lest
Ok, opplevde også litt vibrasjoner fra DA 60'n, merkbart mer enn fra 3w 55. Men den DA motoren jeg hadde gikk jo aldri helt rent når jeg hadde den så kanskje det er noe av årsaken. Vet du hva flyet veide flyklart?
Har nok litt vibrasjoner i EF-extran min jeg også(med DA-60), men mest på tomgang.
Nei, husker ikke helt vekta 110 yaken. Rett under 14kg mener jeg det var.
Visst du ser på vintertråden våres så ser du extra'n/DA-60 der. På begynnelsen går den fint, men i snøværet på slutten av videoen begynner den å gå urent. Ikke noe jeg bryr meg om, for regner med det var all snøen som gjorde det. Men kraften forsvant aldri. Den modellen veier nesten 8kg
Har nok litt vibrasjoner i EF-extran min jeg også(med DA-60), men mest på tomgang.
Nei, husker ikke helt vekta 110 yaken. Rett under 14kg mener jeg det var.
Visst du ser på vintertråden våres så ser du extra'n/DA-60 der. På begynnelsen går den fint, men i snøværet på slutten av videoen begynner den å gå urent. Ikke noe jeg bryr meg om, for regner med det var all snøen som gjorde det. Men kraften forsvant aldri. Den modellen veier nesten 8kg
Veier den nesten 8?? Med bensin da eller? Trodde de skulle være rundt 7 kg, har en delvis sammensatt nede i bua mi også!
Jeg skal jo bygge sjæl så vet jeg kan klare ca 11,5kg uten bensin med DA eller ca 12 kg da med 3w
Min neste motor blir 3W, har hatt nok DA nå både 100 og 120. Motorene er greie de, men syns det er lettere å skaffe deler og service til 3W en mail til Fleche og så er det i boks. 3W har også skikkelig nettside så det går enkelt ann å se hva du skal ha og hva det koster, der har DA noe å lære. Men for all del både 3W og Da er jo bra motorer.
Hva tror du om en engel 27*12 3-blader på DA'n? Begynner å nærme meg gressklipper her så tror jeg må ha 3-blads
Hmmm, nå ble jeg usikker gitt. Er redd den blir hakke' for stor til hærje med nok kraft.
Eller så kan du bruke 27x12 2-blad og bruke throttle fornuftig Jeg kjørte inn min på det.
Min neste motor blir 3W, har hatt nok DA nå både 100 og 120. Motorene er greie de, men syns det er lettere å skaffe deler og service til 3W en mail til Fleche og så er det i boks. 3W har også skikkelig nettside så det går enkelt ann å se hva du skal ha og hva det koster, der har DA noe å lære. Men for all del både 3W og Da er jo bra motorer.
Da mener du vel ikke 3WNorge sine sider - sist oppdatert for 4 år siden??
Hmmm, nå ble jeg usikker gitt. Er redd den blir hakke' for stor til hærje med nok kraft.
Eller så kan du bruke 27x12 2-blad og bruke throttle fornuftig Jeg kjørte inn min på det.
Engel propellene er jo lette å dra da, kan trekke fra en tomme for å sammenligne med andre merker i forhold til hva de krever for å bli sveiva rundt. Liker at de er såpass støysvake serru
Må si meg enig der, har alltid fått super service der
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment