Har et fly med en YS 160 DZ som jeg synes kunne hatt litt mer motorkraft. Har derfor tenkt og kjøpe meg en YS 175 CDI som jo skal være litt kraftigere og bruke litt mindre drivstoff. Men hvor kjøper man en slik billigst?
Unconfigured Ad
Collapse
Hvor er det best og kjøpe seg YS 175 CDI?
Collapse
X
-
-
Ja det var jo ikke noen upris. Nå koster den 75.600Y som vel tilsvarer Kr 4.450,- da med montering uten at det fremgår hva det er.
Fikk ikke frem noen frakt derfra men de sier jeg skall få en meil om det i morgen.
Hva betalte du i frakt?
Er de villig til og sette fortolingsverdien ned slik at en slipper fortolling og moms?Comment
-
Anbefaler å kjøpe uten det festet for så å handle det nye Hyde-festet til Cdi. Da må du riktignok sette inn egen nesering,men det er værdt det! Super-mount har jeg hørt ikke er så stillegående som Hyde,men har ikke testet selv (har 2 slike fester liggende uten at jeg gidder å teste!)Audun Thinn
Anonyme DobbeltdekkeroholikereComment
-
-
-
Akurat den siden med festet virket ikke men kommer vel opp ettervært. Har du forøvrig noen svar på det jeg spurte om tidligere i tråden angående det og handle fra RC Japan.
Kan vel og hende jeg kan bruke festet jeg har til 160 motoren inntil videre, går ut fra at nennet og pipen til 160 motoren passer på 175 motoren.Comment
-
Frakt husker jeg ikke,men Wendy gir deg beskjed
Du kan få de til å sette ned verdien,men du må da signere på at du tar fult ansvar. Funker bra det...
- Super-feste er komplett, det er bare litt annerledes..
- Ja, du må lage et feste til neseringen
- Ja, manifold og pipe skal passe overens
- Ja, du kan bruke det festet du har (175'en vibrerer vesentlig mindre enn 170'n!!)Audun Thinn
-
Frakt husker jeg ikke,men Wendy gir deg beskjed
Du kan få de til å sette ned verdien,men du må da signere på at du tar fult ansvar. Funker bra det...
- Super-feste er komplett, det er bare litt annerledes..
- Ja, du må lage et feste til neseringen
- Ja, manifold og pipe skal passe overens
- Ja, du kan bruke det festet du har (175'en vibrerer vesentlig mindre enn 170'n!!)
Ps; om du er på kant med vekta (modellen altså...), så er en "ren" 175 også et meget godt valg! Man MÅ ikke ha Cdi på den,men...Audun Thinn
-
Nei mer vekt fremme er ikke noe problem i dag med 160 motoren må jeg ha radiobatteriene på en hylle over motoren fremme i covlingen for og få den til og ballangsere.
Ser forøvrig at RC Japan også har bra pris på O.S ny 40cc 4t bensiner Kr 3.200,- er ikke ille.Comment
-
Høres bra ut.
Ja, RC-Japan har mye bra priser... Handler en god del derfra!! Super service og lynrask levering er sjeldent feil. Husk og at de stort sett har det aller nyeste tilgjengelig, og de skaffer stort sett alt man måtte ønske.Audun Thinn
-
Eller hvorfra leverandør kan dokumentere klare linjer til produsent.
Det er mitt råd.
Ikke kjøp fra diffuse mellomledd som bare kan dokumentere, eller ikke dokumentere mellomledd osv.
Canada produserer ikke YS.
RCModellerLast edited by rcmodeller; 11-05-13, 15:38.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment