Denne så jo virkelig flott ut og veier ikke like mye som det en har sett tidligere av slike motorer.
Unconfigured Ad
Collapse
NY 4t bensiner fra Kina
Collapse
X
-
De har hatt den til salgs i sverige en stund. http://mlhobby.com/bensinmotor-elsta...t-bensinmotor/
Liker ikke det lange innsuget ellers så ser den veldig bra ut. Er vist en 140cc twin på vei også
-
Comment
-
hadde det ikke vært for att jeg har kjøpt en saito. så hadde det nok havnet en slik 70cc i polikarpoven min. men det kommer vel flere sjanser heheComment
-
Ja, så lenge effekt er effekt. Føler vel at det er mer gjetting enn reell effekt. Fg 84 er ihvertfall en sterk motor____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
ja saitoen er en skikkelig kraftplugg. Saito oppgir statisk thrust til 7-9kg. Jeg målte 12.9kg på min med en fiskevekt. Prøvde med en 26x10 propell her om dagen bare for morro. fikk da 5.500rpm og den dro godt. målte ikke trhust men den ble ikke noe varmere enn med 24x10.Comment
-
Moro, avventer full rapport og video 😁👍____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
$700 og free shipping. Spennende dette her. 3D flyging....2kg vekt og 7hk oppgis. Funker det så må jeg også ha en antagelig. Liksom innafor prismessig for meg. Setter man den i et skalafly som bare går en 10-15 turer i året så trenger ikke holdbarheten være all verden heller bare den går greit. Et vanlig 50cc fly skulle da kunne bli bra 3d også med et trivelig lydbilde.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment