Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trykktilkobling på tank

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trykktilkobling på tank

    Når jeg koblet opp tanken på Ultimaten med min nye OS70FL var det beskrevet en måte for å koble opp trykkmatingen til tanken som jeg lurer på om jeg skal gjøre på mine andre modeller.

    Se linken: OS Engines | Horizon Hobby RC Engines and Parts

    Er det noe poeng i å koble det slik som beskrevet i manualen for akrobatisk flyging på andre motorer enn 70FL??
    Align T-Rex 450
    Fizza elektrofly
    JR 9xII

  • #2
    Re: Trykktilkobling på tank

    Originally posted by Extra 300s

    Er det noe poeng i å koble det slik som beskrevet i manualen for akrobatisk flyging på andre motorer enn 70FL??
    Denne tanken har 2 rør plassert hver for seg for ikke fuelen skal renne ut av tanken til eksospotta, ellers er prinsippet samme for begge metoder unntatt tanken beregnet for aerobatics.

    Jens Eirik

    Comment


    • #3
      Re: Trykktilkobling på tank

      Denne tanken har 2 rør plassert hver for seg for ikke fuelen skal renne ut av tanken til eksospotta, ellers er prinsippet samme for begge metoder unntatt tanken beregnet for aerobatics.
      Sier du det du Har som sagt nettopp koblet dette opp på Ultimaten min og spørsmålet mitt er om det er noe poeng i å koble det sånn på mine andre motorer.
      Align T-Rex 450
      Fizza elektrofly
      JR 9xII

      Comment


      • #4
        Re: Trykktilkobling på tank

        Originally posted by Extra 300s
        spørsmålet mitt er om det er noe poeng i å koble det sånn på mine andre motorer.
        Hvis du er plaget av at den spyr fuelen ut av potta via tanken, så kopler du det sånn beregnet for aerobatics. Spesielt hvis du liker å prøve å lage kunster med andre fly enn aerobatics fly..

        Jens Eirik

        Comment

        Working...
        X