Unconfigured Ad

Collapse

MAYDAY - POTTE TIL SAITO 180

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • OJ
    • Mar 2004
    • 178

MAYDAY - POTTE TIL SAITO 180

Hei,

noen som kan hjelpe - har endelig fått en Saito 180 som jeg har hatt litt problemer med til å gå skikkelig. Da ryker selvfølgelig potta

Noen som vet hvor jeg kan få tak i ny? Skal på IMAC-trening på Maarud i helgen så det haster da!!

OJ
    The three most useless things in aviation are altitude above you, runway behind you, and fuel left at the pump.
  • torgeir
    • Oct 2003
    • 398

Har du hørt med denne karen: www.rotorsport.no

Vet ikke om det er mulig å hente hos han om han har på lager, men du kan jo ringe å høre!
    Torgeir K. Haugstad

Comment

• OJ
      • Mar 2004
      • 178

Første jeg gjorde var å legge igjen beskjed på svareren hans...

Plan B er forumet

OJ
      The three most useless things in aviation are altitude above you, runway behind you, and fuel left at the pump.

Comment

• torgeir
        • Oct 2003
        • 398

Skjønner!! Lykke til
        Torgeir K. Haugstad

Comment

• Supra25
          • Sep 2003
          • 1825

OJ, det var jo no dritt da, men bedre at det røyk i går enn at du stod der lørdag formiddag...
          Hmm..var den potta som satt på original? I følge Horizon er dette originalpotta. Minns at din var større, men kanskje det bare var forlenger'n som var satt på.

Uansett så ser det ut til at det er samme potte på denne som på Saito 120. Hvis du ikke får noe kontakt med Andreas (Rotorsport) i løpet av dagen så gi meg beskjed. Jeg kjenner en i klubben som har en 120 liggende som vi sikkert kan få lånt. Jeg regner faktisk med at han skal på Maarud i helga, men hvis han drar bort i dag må vi få ringt han før jeg drar fra jobb (14.30).
          Let me know, dude
          Odd Sundet
          http://www.imacnorge.no

Comment

• OJ
            • Mar 2004
            • 178

Hallo,

nød lærer naken kvinne og sinne heter det.... Modellflygere ligger ikke langt etter.
            Kveldsskiftet brukte kaldsveis, knekte bor, og "spesialnagler" på potta.
            Ser ut som om den er operativ igjen....

Er litt annen potte en den i linken din Odd.. Uansett er jeg klar for Maarud imorgen!!

OJ

Comment

• OJ
              • Mar 2004
              • 178

Rettelse:

Nød lærer naken kvinne å spinne er vel det korrekte

oJ

Comment

Working...