Unconfigured Ad

Collapse

For rik eller mager blanding?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Imelap
    • Sep 2010
    • 98

    #1

    For rik eller mager blanding?

    Jeg har en OS55 i en Cessna 182, 1,6 m.

    Ved landingsrunder, og når jeg drar på etter å ha vært på idle, nøler den litt synes jeg. Hvordan bør jeg justere blandingen da?
  • bardp
    • Nov 2010
    • 2473

    #2
    Vil tro det skyldes at den er for fet på tomgang hadde den vært for mager ville den stoppet. Skru tomgangsskruen inn en 1/4 omdreining og se om det blir bedre.

    Comment

    • Kenolang
      • Jul 2010
      • 2530

      #3
      Originally posted by bardp
      Vil tro det skyldes at den er for fet på tomgang hadde den vært for mager ville den stoppet. Skru tomgangsskruen inn en 1/4 omdreining og se om det blir bedre.
      Aldri juster så mye om gangen, prøv 5 og 5 minutter...
      EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
      EF Yak-54. 110"
      EF MXS 83"
      GB Yak-55 2,2m

      Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
      Takk til:
      Autopartner.se
      http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

      Comment

      • Imelap
        • Sep 2010
        • 98

        #4
        Originally posted by Kenolang
        Aldri juster så mye om gangen, prøv 5 og 5 minutter...
        5 og 5 minutter?

        Comment

        • Superstar40
          • Dec 2002
          • 1667

          #5
          Tenk på at en omdreining tilsvarer urskiva på en klokke, en full omdreining vil da være lik 60 minutter. 15 minutter tilsvare 1/4 omdreining og 5 minutter 1/12 omdreining.
          Espen Kvien
          Gruppeleder F3A
          Vingtor RC Club
          f3a.norge@gmail.com

          Mange fly og mye moro

          Comment

          Working...