Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
hvordan fly skal den stå i? jeg har ikke tt91 firetakter, men motorene jeg jo forholdsvis like i prestanda, og min 91 går med 15x4 propell i en edge 540, da er det god vertikal kraft, og samtidig er det ikke noe racing fly i vanlig forover flyging. motoren går lett og har greit arbeids tempt, men propellvalg kommer jo litt an på hvilket fly du har.
Står i en Douglas Dauntless. Dette er en stupbomber fra WW2. Nettopp fått flyet og trenger å få handlet inn propell + reserve. Orginalen hadde 3 blader.
Re: Anbefalt propell til Thunder Tiger 91 firtakter
Originally posted by Propellen
Er det noen som kan anbefale korrekt propell for en TT91 firtakter. Motoren står i en skalamodell.
Størrelse ved bruk av to blader?
Størrelse ved bruk av tre blader?
Motoren har choke funksjon. Noen som har erfaringer med denne motoren? Bra, dårlig?
På F-91S sier manualen at det skal brukes følgende propeller:
Innkjøring 11X10
Stunt. -11X10, 11X11, 12X10, 12X11, 13X9.
Scale. -14X7, 15X6, 16X6.
Scale. (trebladers prop) -12X8, 121/2X7.
Jeg bruker 14X6 på et fly med vs 170cm.
Motoren starter greit uten å ha på den Choke`n, men kan være litt treg å få igang når den er varm (min står inverted).
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment