Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
har en 25 fp jeg kjørte den litt i dag, men plutselig når jeg gir litt gass så synker rpm drastisk, gir mindre trotle og den blir normal igjen... jeg tror den kjører litt varmt, så posisjonen på hovednåla hadde vært fint å vite, er det noen som vet?
også når den har gått på tomgang i 1-2 min, når jeg trothler så dør den, hva kan være galt??
For mager skrudd i hovedysenål, skru litt mer eller rester av gammel olje i sprederen hindrer fuelen renner helt gjennom, rengjør hovedsprederen og sett på plass...
Jeg har samme motor som din, begynn med 2-2.5 tørn ut og start opp og lean ut inntil motoren går rent og rask med full trottle, skru tilbake 1/8-1/4 tørn.
det ekke det som er prob. jeg har prøvd å skru den helt ut men det samme sjer!!!! jeg fant el liten gummi bit i tankklunken, trodde det var problemet, men nei! prøvde med en annen tank da gikk det litt men så ble den stille igjen.....
skjønner ingen ting.. og etter jeg har startet den, da lukter det rart, brent tror jeg.
hoved spreder.. hva er det?
har ikke så mye peiling
Snakket med en annen som her sånn motor han sa den skulle gå på ca 1.5-2 runder ut på dysa. men det virker som problemet ditt er at det er skitt/tørket olje etc i forgasser. skru nåla av og prøv å blåse inn i hullet der så kanskje du får ut det som sitter der. Hoved spreder er vel det røret du ser hvis du kikker ned i forgasseren. det har hull på under siden hvo fuelen kommer ut og blander seg med luften og går inn i motoren. Evt. ta av forgasseren så er det lettere å rengjøre den.
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
+ diverse små ting
prøvde å kjøre den nå... det gikk helt fint å kjøre den på 6-7 ommdreininger ut på hoved nåla, wtf!!! ekke det litt mye?!
har rensa alt der fuelen gå... er det vanskelig å ta av forgasser? og så sette den på?
... har rense alle fuel linjer nå, hakke tat av carb. da men får prøve den i morgen.
håper det funker nå ellers så får jeg bare kjøpe en ny fra elefun.no,
en måneds lønn holder jo til en 32 size motor... så for se ossen det går.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment