Hei kan noen hjelpe meg med noen tips angående denne motoren da den er ny for meg. Jeg kjøpte den brukt på Rc marked.no av en meget seriøs kar som jeg har mista e-mail adressen til. Motoren er fabrikkoverhalt hos Rc Sweden alle delene som er byttet ut fulgte med motoren når jeg kjøpte den, den er ikke startet etter at den er blitt overhalt. Det er her jeg er redd for å gjøre feil, jeg har hatt mange 4takt motorer før men ingen som denne. Når jeg ser på manualen som følger med så ser det ut for meg som om det ikke går noen fuel slange fra fuel uttaket i tanken til forgasseren, men til en nippel forann støtstengene istedet for. Så går det en slange i fra trykket på tanken til en nippel ved siden av der hvor fuel slangen sitter(også forann støtstengene. Nipplen på forgasseren står på tegningen uten noen slange i det hele tatt, hvordan får man da regulert fuel tilførsel på dysenål og regulert trottlen. Eller er det gjort på denne måten pga at det er en kompressor matet motor. Jeg håper noen kan fortelle meg hvordan dette henger sammen, det hadde jeg satt enormt stor pris på
Mvh
B28Roger
Mvh
B28Roger
Comment