har en os max10fp som er konvertert til dieasel. monterte den i en dogfighter og hadde med den på stripa i dag for å teste hvordan den fungerte. startet opp og den gikk omtrent 2 min til jeg hadde fått justert den da begynte den å tulle. startet den flere ganger men den ville bare gå omtrent 1 minutt om gangen. til slutt låste hele greia seg og motoren gikk ikke rundt. brukte heldigvis ikke starter. tok av toppen når jeg kom hjem og det var kontrastemplet som hadde falt ned i sylinderen, var egentlig det jeg regnet med. men o-ringen var også bare lærvene. litt iriterende da jeg bare har prøvekjørt motoren maks 10min etter at jeg byttet o-ring forige gang som også røyk etter omtrent like mye kjøring. er det noen spesiel o-ring type dere bruker og er det varmen eller dieselen som tar den. for jeg synes motoren ble veldig varm selv om jeg kjørte den rikt.
Unconfigured Ad
Collapse
o-ring til diesel topp?
Collapse
X
-
Originally posted by tyorhar en os max10fp som er konvertert til dieasel. monterte den i en dogfighter og hadde med den på stripa i dag for å teste hvordan den fungerte. startet opp og den gikk omtrent 2 min til jeg hadde fått justert den da begynte den å tulle. startet den flere ganger men den ville bare gå omtrent 1 minutt om gangen. til slutt låste hele greia seg og motoren gikk ikke rundt. brukte heldigvis ikke starter. tok av toppen når jeg kom hjem og det var kontrastemplet som hadde falt ned i sylinderen, var egentlig det jeg regnet med. men o-ringen var også bare lærvene. litt iriterende da jeg bare har prøvekjørt motoren maks 10min etter at jeg byttet o-ring forige gang som også røyk etter omtrent like mye kjøring. er det noen spesiel o-ring type dere bruker og er det varmen eller dieselen som tar den. for jeg synes motoren ble veldig varm selv om jeg kjørte den rikt.
PS nylig kjopt MVVS 2.5 cc R/C diesel for billig pris, se her: http://www.mvvs.cz/c113.htm
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment