Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Mener du handholdt, så har NM en Sulivan Dynatron til ca 899kr som er meget godt egnet til jobben men en Sulivan Hi torque greier det så vidt til vanligt, den koster ca 615kr.
Gert Hildrestrand.
Limets Venner.
Valdres Flyklubb Modell
Nei, jeg mener fastmontert.
jeg lurer på om jeg må bygge en fra grunnen av.
Trenger i såfall en "frikrans" med tannhjul som kan monteres på motorens propellaksel. trenger også en elektromotor med riktig
gearutveksling som kan kobles mot dette tannhjulet.
Jeg har søkt rundt på nettet uten hell.
Det nærmeste jeg kom var Tower Hobbies som har noe
som ser ut til å være tilpasset Fujitsu motorer. jeg tar ikke
sjansen på å bestille dette hvis det ikke skulle passe.
Det finnes system som skal passe motoren din, husker berre ikkje kor eg såg det ifarta (men det var i ett amerikansk blad), så det er berre å ha tolmodighet så dukker det nokk opp (blir nokk ikke helt billigt dessverre).
Gert Hildrestrand.
Limets Venner.
Valdres Flyklubb Modell
Graupner hadde et slikt opplegg med frihjul, motorbukk og hele pakka tilpasset OS. Det er mange år siden jeg så det, og jeg vet ikke om det er i sortimentet ennå, men prøv der.
Lykke til
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment