Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
har drevet og prøvd en pipe på en 50 motor i dag. og det fungerte ganske bra. høyere turtall mindre støy og tøff plystrelyd men merket meg at den går og jager litt på full gass. den går og varierer litt opp og ned i turtall hele tiden. er det noen her som vet hva som kan være årsaken. tror kanskje jeg har litt for lang avstand fra motor til pipe. vil det resultere i ett slik problem?
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
+ diverse små ting
her er ett bilde av creasjonen er vel ikke det som forbinnes med bruk av pipe. men hvis jeg skal ha på potta så må jeg lage ett passende hakk i kropp/firewall og det gidder jeg ikke styre med før jeg har prøvd flyet og ser hvordan det flyr. slenger også med ett bilde av spitten jeg fikk forige helg med knekt vinge er nå klar med 108 diesel mangler bare å lage en liten del øverst på sideroret. så hvis værgudene er med meg så blir det to jomfruturer på meg i morgen.
Attached Files
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
+ diverse små ting
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment