Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som kan hjelpe meg?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som kan hjelpe meg?

    Har forsøkt over lenger tid å skaffe en potte til YS140DZ. ( orginal potte ). Noen som kan hjelpe meg med en forhandler som skaffer det. rcmodeller, rcsweden og centralhobbies.com klarer ikke enda dem selger den motoren. Siste beskjed fra rcmodeller var " folk med YS motorer kræsjer aldri, så trenger derfor ikke deler til dem ".

  • #2
    prøv Elefun radiostyrt, hobby & fritid de har da noen ys motorer i hvertfall.

    Det svaret fra rcmodeller er slikt som gjør at jeg ikke handler der
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #3
      Har hørt litt med elefun, men dem klarte ikke skaffe. Rcmodeller har jeg mistet tilliten til for lenge siden, men måtte jo høre om dem kunne skaffe meg en potte siden dem selger YS.

      Comment


      • #4
        har du prøvd http://www.rotorsport.no/ eller http://www.modellhobby.com/ i sverige selger vel ys
        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

        Frsky taranis 9+
        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
        + diverse små ting

        Comment


        • #5
          Sendte mail til begge to nå... Håper det er en mulighet der. Har handlet mye hos modellhobby men ikke fått med meg et dem selger YS. Takk for hjelpen!! Håper det ordner seg nå.

          Comment


          • #6
            Du kan jo høre med Probuild Aircraft Ltd , ser ut som de skal ha både originalpotte og andre eksos løsninger
            It's just like on the SIM exept your VISA is the spacebar.

            Comment


            • #7
              Er nok ikke umulig dem har heller, men kunne ikke finne orginalen hos dem. 140FZ-2 og FZ-L har større utblås enn 140DZ.

              Comment


              • #8
                Nå har jeg hørt med modellhobby og rotorsport, ingen kan skaffe meg potte. Dårlig av noen som selger ett merke å ikke kunne skaffe deler.

                Comment


                • #9
                  merkelig. virker nesten som ys ikke vil selge deler. har du prøvd å kontakte dem direkte?
                  Tom Nohr
                  Tennisveien 9
                  2450 Rena

                  Frsky taranis 9+
                  Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                  Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                  + diverse små ting

                  Comment


                  • #10
                    Prøvde rcsweden, dem er jo hoved importør til norden. Dem klarer ikke gi meg ett svar en gang. Spørs om jeg må på trim potte da, har en som hører til motoren men veldig vanskelig å få den til og gå riktig med den. Vondt og finne balansen.

                    Comment

                    Working...
                    X