Jeg har liggende en knall god motor, men forgasseren er ødelagt. Ingen som har en ødelagt SC/ASP/Magnum 52 liggende og hvor forgasseren er inntakt som jeg kan få kjøpt....?
Unconfigured Ad
Collapse
Forgasser til SC52 2-T, noen som har?
Collapse
X
-
-
jeg har forgasser til en 46. men vet ikke om det er samme. vet du hvor stor diameter det skal være på åpningen i den. og er den festet med en skrue på hver side eller en i bakkant som klemmer rundt forgasserhalsen.Comment
-
Originally posted by tyorjeg har forgasser til en 46. men vet ikke om det er samme. vet du hvor stor diameter det skal være på åpningen i den. og er den festet med en skrue på hver side eller en i bakkant som klemmer rundt forgasserhalsen.
Ikke bare diameter, til og med avstand fra skruehullet til forgasserflensen og skruediameter.Comment
-
Originally posted by MotorboyIkke bare diameter, til og med avstand fra skruehullet til forgasserflensen og skruediameter.Comment
-
Originally posted by MotorboyPrøvd hos http://www.nortrading.no ?
Hadde håp om at det dukket opp en gasser billig en gang....
Tyor:
Jeg tror faktisk det kan være samme gasseren. Den er med 2 festeskruer i bakant for meste mot motoren kombinert med o-ring.
Spørsmålet er om den leverer nok til 52, hvilket sikkert er trolig...
GisleGisle Ranum
Trondheim
"If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"Comment
-
just engines i UK har i hvert fall billige deler til asp..... under halv pris forhold til norske priser om jeg ikke husker feil. Verdt å ha i bakhodet til en anna gang.Espen Melby
:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:DComment
-
Nå har jeg fått tak i forgasser fra Per. så håper jeg motoren blir ok og slipper å ligge bortgjemt...
Men har sett på siden peakmodel.com, og det var jammen grisebillig men noen kostnader kommer i tillegg .... Hva tilkommer i frakt?Last edited by Gisle; 23-09-06, 06:02.Gisle Ranum
Trondheim
"If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"Comment
-
Når du har registrert deg med navn og adresse og puttet noe i handlekorgen trykker du på estimate shipping og du får kostnaden på frakt opplyst før du handler videre. Noen ting er gratis frakt på og. Jeg har fått tre pakker derfra i det siste og har spart mye på det i forhold til å handle her hjemmeComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment