Har bestillt en 4 og en 8 kanals utgave av disse: https://www.unitedhobbies.com/UNITED...idProduct=4147 + 4 Rx krystaller. Kr. 275,- inkl. frakt!
Unconfigured Ad
Collapse
Billige mottagere
Collapse
X
-
det var billig ja!
du må gi lyd fra deg når du har prøvd mottakerne. hvordan de fungere i luften, mye glitch?William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs... -
Får ikke håpe det er de samme som har laget dem som har skrevet omtalen ..I don't have a fear of flying. I have a fear of not flying.
-Andrew Dice Clay
-----------------------------------------------
Arild Gustavsen ,Rjukan
Raptor 50 Titan,os50sx-h
Futaba 9c Super
Gy611,gv-1Comment
-
Er prisen inkl frakt mm, og er det for begge to?
Sykt billig jo.
PeterPeter Rahm
Siggerud
Cirrus RCFKComment
-
Originally posted by PropepperellEr prisen inkl frakt mm, og er det for begge to?
Sykt billig jo.
Peter
8 kanals Rx: $13,50
4 krystaller: $8,80
Frakt: $3,00
Paypal gebyr (3%): $1,15
Totalt: $39,40
For å få disse prisene på mottagerene må man først registrere seg og logge seg på før man handler. Mottagerene leveres fraktfritt, men jeg bestilte krystaller også.
Ja, det er sykt billig.Fred LarssenComment
-
har selv bestilt veldig mye utstyr derfra. Har kjøpt masse servoer, mottakere, ESC og batteri. Det meste fungerer helt utmerket til det formålet jeg kjøper inne til, nemlig depron. Fiks ferdig depronfly med alt av utstyr og batteri til rundt 500kr. En liten anbefaling er at man ikke skal kjøpe de alle billigste ESC. Det er litt upresise.
Etter at man har bestilt tar det ca. en uke før den ligger elegant i postkassa.
Spesielt glad er jeg i EZ connectors kopi. Fungere perfekt og koster 1/5 delen av prisen i Norge.
De har også en del veldig billig GWS utstyr.
Men husk, at man får det man betaler for.
Da så.Comment
-
Originally posted by tomasjoEtter at man har bestilt tar det ca. en uke før den ligger elegant i postkassa.
Men husk, at man får det man betaler for.
Da så.
Jeg vil nå si at man får mere enn man betaler for...Fred LarssenComment
-
Helt riktig, på en måte
Originally posted by flarssenJeg vil nå si at man får mere enn man betaler for...Comment
-
Hallo.
Greide ikke å holde meg, bestillte nettopp selv en liten pakke derfra (første gang jeg kjøper fra forhandler over pølen).
Det ble "hacker-kopi" til indoor, aluspinner og 8-kanals mottaker til 313 Nok! Kan dere tro det - utrolige priser!
Så er spørsmålet - må man regne med mva og tollgebyrer på dette? Ikke at det ville spille noen rolle - det blir fortsatt laaaangt billigere enn å handle her.
Hvis det ikke tillkommer mva/toll koster denne pakken ca 1/3 (!) av prisen for tilsvarende produkter her hjemme...
PeterPeter Rahm
Siggerud
Cirrus RCFKComment
-
Nei fra denne sjappa slipper du mva og tollgebyrer.. Skriver ned verdien så det griner etterComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment