Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Sitter her med ei antenne som fikk halvert sin lengde.
Alternativene er vel stort sett å:
1- Lodde antenna sammen igjen og sette på krympestrømpe.
2- Bytte hele antenna
Hva pleier dere å gjøre?
Espen Melby
:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D
Hei
Lodde sammen antennen går helt greit,bare husk at den må ha korrekt lengde ,det er vesentlig.Er det for mye borte går det fint å bruke en tynn ledning ,el feks en lakkert enleder hvis vekt er et tema.Har tilogmed brukt tynn pianotråd som antenne på en pylon racer.Håper du fikk det svaret du var ute etter.Og husk ,alltid ta en rekkevidde test etter jobbing med radioutstyr.
Terje
Hallo
En ting som er viktig når du bytter en antenne er å bruke riktig loddeutstyr til jobben.det er er små trange kretskort og og små loddinger ,så hvis du ikke har særlig erfaring innen lodding ,så bør du få jobben gjort av noen som kan det.Det er lett å varme for mye ,med ødelagte komponenter/loddinger som resultat.bare et lite tips
Terje
Umm , jeg har lodda ny antenne på min mottaker (3ch hitec agressor til bil), kasta den gamle.. Har dere peil på hva korrekt lengde kan være , kan man finne ut dette vha formler ? Eller er det en standardlengde ?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment