Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei
Servoen er sterk nok til å dra trottle-armen på forgasseren. Det som kan være usikkert, er om den over tid vil overleve motorvibrasjonene som overføres gjennom staget. Det er aldri gøy å måtte fly tom tanken på full gass, eller rett over tomgang fordi servoen har lagt på røret.
Selv bruker jeg JR sine 30g servoer (DS361) i mine 'full-size' F3A modeller, har fungert lenge de.
Ola
Greit å få disse tilbakemeldingene, takk for det! Har ikke tenkt å lage noen lang tråd av dette, men jeg lurer på om min 20 år gamle JR Nes-205 kan brukes? Servoen er ikke mye brukt, men gammel, men har det noe å si? Den er forresten kulelagret...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment