Unconfigured Ad

Collapse

Røykskadesalg

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stall
    • Apr 2004
    • 276

    #1

    Røykskadesalg

    Drevsett til Waypoint W-150MG, selges, kun lettere røykskadet
    Skaden oppsto under flyging, , 30% venstre balanseror for å holde rett kurs fikk hjelp med trimming, og landet trygt, med et fungerende balanseror og et låst i nøytral ?? ( Flaks ) Svimerket oppe på vingen avslørte feilen, noen andre som har opplevd lignende ??
    Attached Files
    'Airspeed, altitude and brains. Two of these three are always necessary to complete a safe flight'.

    Ørjan Rapp
  • Seiler`n
    • Mar 2005
    • 821

    #2
    Originally posted by Stall
    Drevsett til Waypoint W-150MG, selges, kun lettere røykskadet
    Skaden oppsto under flyging, , 30% venstre balanseror for å holde rett kurs fikk hjelp med trimming, og landet trygt, med et fungerende balanseror og et låst i nøytral ?? ( Flaks ) Svimerket oppe på vingen avslørte feilen, noen andre som har opplevd lignende ??
    Jepp...

    HS 81 som var svart invendig.. Lite gunstig i det også..
    **********************
    Mvh
    Stig Olsen
    Lillehammer MFK


    Nan Xplorer FullCarbon X tail
    Pike Perfect X tail
    Pike Brio / Giant
    Alpina 4001
    DG 500/22 Elan under opppussing
    Birde of Time ( Noe redusert må restureres )

    Futaba 12Fg Fasst

    Comment

    • erlend
      • Apr 2004
      • 528

      #3
      Originally posted by Stall
      ..med et fungerende balanseror og et låst i nøytral ?? ( Flaks )
      Heh, jeg hadde et fungerende høyderor og et som stod låst i fullt opp-utslag.. uflaks
      Run, live to fly, fly to live, aces high!
      Erlend Larssen

      Comment

      • flarssen
        • Jan 2005
        • 1842

        #4
        Originally posted by Stall
        Drevsett til Waypoint W-150MG, selges, kun lettere røykskadet
        Det var da voldsomt! Må ha vært kraftig strømtrekk i perioder. Hva brukte du som strømkilde på Rx?
        Skynd deg å selg det gearet før markedet mettes!
        Fred Larssen

        Comment

        • Stall
          • Apr 2004
          • 276

          #5
          erlend: Hvilken del traff bakken først ??
          Så lenge en klarer seg uten spade for å finne motor, er det å betrakte som hard landing.
          flarssen: 4X1850 Mah NiMh, rekker vanligvis til 2 timer +, i lufta.
          'Airspeed, altitude and brains. Two of these three are always necessary to complete a safe flight'.

          Ørjan Rapp

          Comment

          • erlend
            • Apr 2004
            • 528

            #6
            erlend: Hvilken del traff bakken først ??
            Modellen kom hel ned, men det var litt av et syn! skulle hatt det på film..
            Run, live to fly, fly to live, aces high!
            Erlend Larssen

            Comment

            • Stall
              • Apr 2004
              • 276

              #7
              Godt flyd
              'Airspeed, altitude and brains. Two of these three are always necessary to complete a safe flight'.

              Ørjan Rapp

              Comment

              • Stall
                • Apr 2004
                • 276

                #8
                I kveld røk, ja bokstavlig talt, den andre W-150 servoen.
                Drev og trente knife-edge, når modellen gjør et kast fingra mine ikke hadde bedt om. Venstre balanseror 10/12mm ned, ikke nøytral denne gangen, men alt kommer jo ned. Egentlig en av mine bedre landinger
                Attached Files
                'Airspeed, altitude and brains. Two of these three are always necessary to complete a safe flight'.

                Ørjan Rapp

                Comment

                Working...