Announcement

Collapse
No announcement yet.

jr9xII og simulator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jr9xII og simulator

    har originalversjon av aerofly professional de luxe med hitec kabel (som ikke virker lenger) har kjøpt usb kabel til jr senderen min men får ikke dette til å virke. hva gjør jeg for å få dette til å funke???

  • #2
    har du satt radioen til PPM?
    T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
    Yak 54 m ASP65
    Depron vrak ;)
    masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)

    "Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"

    -- Ronny --

    Comment


    • #3
      Siden AFPD er kopibeskyttet vil ikke programmet vil ikke starte uten simulatorens egen dummyradio koblet til. Denne fungerer altså som hardwarenøkkel. Måten å gjøre det på om du vil bruke din egen radio er derfor å få tak i deg en kabel som kan kobles mellom din AFPD sin radio og din egen radio.

      Som med alt annet i IT-verdenen er det selvfølgelig mulig å omgå denne kopibeskyttelsen uten dummyradioen, men det er ikke et tema for dette forumet.

      Foreslår at du tar kontakt med butikken du kjøpte AFPD fra så kan de helt sikkert hjelpe deg å få tak i en kabel mellom dummyen og din radio.
      Mvh
      Torbjørn Gustafson
      www.trmfk.no



      Will fly for food

      Comment


      • #4
        har ingen dummyradio. har brukt hitec radio og kabelen som fulgte med simulatoren. har ikke hitec radioen lenger og kabelen som fulgte med passer ikke til jr.. har usb kabel til jr som jeg fikk kjøpt der jeg kjøpte simulatoren men det virker ikke likevel. modulasjon står på ppm.

        Comment


        • #5
          Hei.
          Det finnes overgangs kabel som passer til JR radioer.


          Odd Arne
          OAF
          Caliber 30FT MiniTitan
          Div Fly
          Radio Hitec Aurora 9
          www.ringerikemfk.com
          http://modelsport.no/

          Comment

          Working...
          X