Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
muligens, om du har problemer med spenningsfall, eller tror du har?
Du kan jo lage en slik en sjøl for en 10´er eller to,
1 stk 700μF 10V kondensator og en gammel servoledning.........
Nei, jeg har ikke problemer med spenningsfall, men jeg har blitt "litt skremt" av å lese om at Spektrum-mottakeren bruker 2-3 sek på å komme opp igjen etter et eventuelt spenningsfall, så jeg prøver bare å være litt føre var....
Du har nok rett med 4700μF .
Jeg bruker også spektrum mottaker på en TRex450 med JR digitale servoer og
en 3s LiPOpakke med BEC, har heller aldri opplevd noe trøbbel så jeg kommer nok ikke
til å til å gjøre dette, men det er jo bare å lese RunRyder så ser man at noen har opplevd trøbbel.
På større heli med større servoer er jo strømtrekket mye verre, så da har det kanskje en verdi?
På EL-Raptoren min bruker jeg en separat mottakerpakke, har heller ikke
opplevd noe tull der, også der er det bare digitale JR servoer pluss en
Futaba til halen.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment