Unconfigured Ad

Collapse

T-rex 450 SE V2

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Azkiboy
    • Oct 2007
    • 38

T-rex 450 SE V2

Hei

Jeg har tenkt til å kjøpe en t-rex 450 se v2 men vet ikke helt hva slags utstyr som er bra.Har tenkt på å kjøpe dette

-t-rex 450 se v2 m/,batteri,3700 kv align motor og Aling RCE-BL35X regulator.
    -Futaba GY 401 gyro
    -4x HS 56 hitec servoer
    -OPTIC 6 Sport sender
    -HFS-05MS mottager

Bare lurte på om dette er bra utstyr
    Hvis det er noe der anbefaler isteden for dette så pliis send meg en melding.

Tusen takk alle sammen!!!
    Azkiboy
    Azkiboy

"Når du først har blit bitt av RC Basillen så blir du aldri frisk"
  • Mathias
    • Feb 2007
    • 1122

Gyrovalg er meget fonuftig og du kommer antakelig ikke å angre. På halen bør du velge Futaba S9257, den er helt konge! Alternativt Hitec HS-81micro som er en bra analog haleservo.

På swash-servoer burde du velge Hitec HS-65HB/MG. De er mye mer presise enn 56'ene, dessuten tåler de mer (servogirene).

Hvis du velger Spektrum DX7 og medfølgende AR7000 slipper du og tenke på radiostøy. Anbefales på det aller sterkeste.

Har du tenkt på lader/balanserer? Har du fra før? Selv bruker jeg Hyperion 5i med en Hyperion LBA10Anet-balanserer. Bruker også et powersupply som du får kjøpt på Elefun, det leverer hele 20A hvis du skulle kjøpe noe større senere.
    Mathias
    Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

Comment

• RC Hansen
      • Sep 2007
      • 90

Hei, jeg ville ha kjøpt en annen radio, Futaba 6ex 2.4GHz den koster nesten det samme, men et mye bedre kjøp.. Du har også Spektrum DX7, men den er endel dyrere.. Servoer, så ville jeg ha kjøpt Hitec HS-65MG de er med metalldrev og da slipper du å strippe de så lett i en kræsj.., til gyroen, en futaba 9254 f.eks..
      T-REX 450 SE V2 Futaba FASST HS-65HB GY401 S9257
      Hansen -74

Comment

• RC Hansen
        • Sep 2007
        • 90

Nå skrev du litt raskere enn meg Mathias he he... Vi er enige da hvertfall ( ;
        Hansen -74

Comment

• Mathias
          • Feb 2007
          • 1122

Originally posted by RC Hansen
          Hei, jeg ville ha kjøpt en annen radio, Futaba 6ex 2.4GHz den koster nesten det samme, men et mye bedre kjøp.. Du har også Spektrum DX7, men den er endel dyrere.. Servoer, så ville jeg ha kjøpt Hitec HS-65MG de er med metalldrev og da slipper du å strippe de så lett i en kræsj.., til gyroen, en futaba 9254 f.eks..
          En 9254 blir vel litt i største laget for en T-Rex 450... Har hørt om folk som bruker den, men en så stor haleservo er ærlig talt ikke nødvendig. Tung er den også. - S9257!
          Mathias

Comment

• Mathias
            • Feb 2007
            • 1122

Vi skriver visst i kor vi!
            Mathias

Comment

• RC Hansen
              • Sep 2007
              • 90

Ja helt enig, min feil. Jeg holder på å se på en 600 pakke om dagen og skrev feil der i farten..
              Hansen -74

Comment

• retlaw
                • Jan 2007
                • 896

HFS-05MS mottager er ikke helt idealt for en trex450. Brukte en slik og radiostøy ble det mye av.. Kjøp heller Futaba 2,4 Ghz radioen og bruk mottakren som følger med. Ellers er jeg enig med både Mathias og RC hansen på resten av utstyret.
                Bedre å spørre en gang for mye enn en styrt for mye

walter@retlaw.no

Comment

• Mathias
                  • Feb 2007
                  • 1122

Originally posted by retlaw
                  Kjøp heller Futaba 2,4 Ghz radioen og bruk mottakren som følger med.
                  Eller en DX7. Smart hvis han skulle finne på å kjøpe et fuelheli senere. Trenger sju kanaler for governor...
                  Mathias

Comment

• Azkiboy
                    • Oct 2007
                    • 38

Tusen Takk

Tusen takk til alle som har hjulpet meg å ambefale utstyr til t-rex'en!!!

Jeg setter stor pris på at dere tar dere tid til å svare

Ha en super helg alle sammen!!!!

mvh
                    Azkiboy
                    Last edited by Azkiboy; 27-10-07, 12:44.
                    Azkiboy

"Når du først har blit bitt av RC Basillen så blir du aldri frisk"

Comment

Working...